באמצעות האינטרנט, אנו יכולים לגשת לכמה מורים לריקוד שעשויים להיות מעולים בהתמחויותיהם. עם זאת, אחד המומחים הללו אהוב במיוחד בגלל שיעוריו היצירתיים והמהנים על ידי רקדנים חדשים שואפים רבים.

דף זה סוקר את המורה לריקוד של גב' מרגרה כדי לתת לך מושג לגבי הנושאים שלו והסגנון שלו.

מר מרגרה הקים את הסטודיו הפרטי שלו Dancemania בשנת 2000 באוטווה, קנדה. היצירתיות שלו בתחום מעניקה לו התלקחות טבעית ללמד אנשים איך להפוך לרקדנים טובים יותר באמצעות תנועות אלתור וצעדים מאתגרים המשתנים משבוע לשבוע.

האיטלקים מומחים בהרבה דברים, כולל ריקוד. מאמר זה מספר לכם סיפור מלא תובנות על רומי באר, שמביאה את הריקוד האיטלקי לתהילת עולם

רקדנית הופכת לסנסציית מוזיקה מבלי להשיג הישגים כלשהם עם התרבות בעלת שמה - כוכבות איטלקית ללא ריקוד איטלקי. ... Читать дальше »

Просмотров: 55 | Добавил: shelena5e2dm | Дата: 24.12.2022 | Комментарии (0)

מבוא זה בוחן את החוויה של טיפול בעיסוי וכיצד הוא מנצל שני סוגים עיקריים של טכניקות: עיסוי שוודי ושיאצו.

רוב האנשים שמעו על החוויה החושנית והמענגת של עיסויים. בעבר, רוב האמריקאים התייחסו אליהם כאל פריט נוחות יותר מכל דבר חיוני בטיפול במצבים. אבל עכשיו, עם מחקר והבנה גוברים לגבי האופן שבו הגוף מרוויח מעבודת רקמות עמוקות, עיסוי הפך לחלק הכרחי מטיפול הבריאות.

"חימום" שרירים לפני מתיחה או מיקומם מאפשר למטפלים ולמטופלים לבצע מניפולציות פחות מענישות על ידי אי קריעת סיבי שריר כלשהם בתהליך. זה מקל על ביצוע מצבים מבלי להטיל מיסוי חמור מדי על החושים של המטופלים (יותר מדי קול, תנועה ואור שהם גורמים שלעתים קרובות בטעות ככאב). בדרך זו מטפלים יכולים לעקוב אחר המתרחש כאשר הידיים שלהם משנות את המתח לפי הצורך-להוריד קצת כאב על ידי לחץ לסירוגין, כך שאולי אתה מרגיש לחץ כזה רק לתקופות לפני שתשחרר אותו. סם

המיקו ... Читать дальше »

Просмотров: 59 | Добавил: shelena5e2dm | Дата: 24.12.2022 | Комментарии (0)