18:20
מורה לריקוד מרגרה

באמצעות האינטרנט, אנו יכולים לגשת לכמה מורים לריקוד שעשויים להיות מעולים בהתמחויותיהם. עם זאת, אחד המומחים הללו אהוב במיוחד בגלל שיעוריו היצירתיים והמהנים על ידי רקדנים חדשים שואפים רבים.

דף זה סוקר את המורה לריקוד של גב' מרגרה כדי לתת לך מושג לגבי הנושאים שלו והסגנון שלו.

מר מרגרה הקים את הסטודיו הפרטי שלו Dancemania בשנת 2000 באוטווה, קנדה. היצירתיות שלו בתחום מעניקה לו התלקחות טבעית ללמד אנשים איך להפוך לרקדנים טובים יותר באמצעות תנועות אלתור וצעדים מאתגרים המשתנים משבוע לשבוע.

האיטלקים מומחים בהרבה דברים, כולל ריקוד. מאמר זה מספר לכם סיפור מלא תובנות על רומי באר, שמביאה את הריקוד האיטלקי לתהילת עולם

רקדנית הופכת לסנסציית מוזיקה מבלי להשיג הישגים כלשהם עם התרבות בעלת שמה - כוכבות איטלקית ללא ריקוד איטלקי. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Rehovot.php

צפו בסיפורה של רומי בר, המורה לריקוד מרגרה הידועה ביותר בעולם ובלרינה אניגמטית, ללא אות אות אחד או תעודת הוראה אחת.

מרגריטה מעבירה שיעורי ריקוד למבוגרים ולתלמידים צעירים יותר, והיא מלמדת שיעורים פרטיים ברינקונדה. הרעיון הוא שלמבוגרים יש לעתים קרובות קשיים לעקוב אחר השיעורים והמבטאים שאיתם מורים מדברים.

היא הקימה את "Sala de Danzas Margarita Leherer Duchini", שלימים הפכה ל"אקדמיה מרגריטה לרר דוכיני".

היא הייתה בלרינה מוכשרת ופרופסור לבלט בסגנון אמריקאי.

מורה לריקוד מרגרה היא דוגמה נוספת למציאות רבודה המשפיעה על עולם הפנאי של הוראת הריקוד.

האפליקציה מבוססת על רמת המיומנות שלך, ומספקת גם צעדים תואמים וגם הדרכה למי שחדש בריקוד.

היכרות קצרה עם גברת מרגרה

גברת ג'וליאנה מרגרה היא זן נדיר של אישה שנלהבת מהאומנות שלה, משפחתה ותרבותה. כדור שלישי לציבור עממי, היא עוסקת במקצוע כבר למעלה מ-40 שנה. מכתיבת מוזיקה להפקת בלט עבור להקת המחול האינדונזית וכלה בהוראת ריקוד באוניברסיטת טיילור לנגקאווי מלזיה והיותה הרקדנית המודרנית הראשונה של קוצ'ינג אולד טאון,' גברת מרגרה עשתה קפיצות מרהיבות בעולם הריקוד, וטיפחה תרבויות במרחבים מרגשים חדשים!

מרגרה רצתה להקדיש את חייה עבור אלה שאכפת להם מספיק כדי להשקיע את המאמץ והתשוקה שלהם בריקוד. כמורה נלהבת, מרגרה אף פעם לא מתעייפה. היא רוצה שהתלמידים שלה ישיגו יותר ממה שהם חשבו שאפשרי ויפיקו את המיטב מחייהם, בדיוק כמו שהיא הרגישה כשלימדו אותה כמה מורים טובים ומעוררי השראה כמו חוליו האר איג'ה, טמורג'י מור, סתינדרה קתי ולנקר.

רק שפע של סבלנות יכול לגייס תלמידים כמוה שיש להם פוטנציאל אבל לא יודעים כמה יותר גם ממוזיקה או שירה! עבודתה הקשה החזירה את תגמולה המפרה בצורה של צמיחה רגשית בקרב ילדים. החסד של מרגרה במיומנויות נוספות הוא דוגמה לרקדנים לעתיד שמחכים בכיליון עיניים לאיזו הזדמנות הם עומדים לקבל על ידי האישה הזו עם אלגנטיות ניכרת בסגנון ההוראה שלה!

Просмотров: 56 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar