לא משנה מה מוסר קפדני בעבר, זה תמיד היה מין. בני זמנו לשווא לחשוב כי ויברטורים ודילדו היו לא יותר מ -100 שנה. סבי-סבנו נמצאו דברים שימושיים חדשים עבור חבלת מזג נקבה חסר תקדים. אחד מ צעצועי מין העתיקים ביותר חיקוי דיק - דילדו. הוא שימש תכונה בטקסים, מטופלים ופשוט נהנו. מה דילדו כזה, כפי שהופיע בהיסטוריה, מה ההבדל בינה בין ויברטור ו תכונות של בחירה - בהמשך המאמר.

התוכן של המאמר

1 טיול בהיסטוריה 2 מהו דילדו? 3 פלוס של שימוש דילדו במין 4 סוגים של דילדו על חומרים 5 באמצעות דילדו

טיול בהיסטוריה

אהבה למין ולהתחדשת ממנו הצג בבירור אובייקטים שמצאו בחפירות. הדילדו העתיק תיאורטי נקרא פאלוס האבן, שנמצא בגרמניה, ליד העיר של אולמה. הגיל שלו רק זעזועים 28000 שנים! מידות על 20 ס"מ ארוך ו 3 ס"מ קוטר. חזרה במאה ה -3 לפנה"ס.-. נשים למדו כיצד להפוך ויברטורים מלאכותיים ודילדו משקיות עור מלאים דבורים או נמלים או פשוט עם חלב.

במלך מצרים היה דילדו של שיש, חוזר בדיוק ... Читать дальше »

Просмотров: 460 | Добавил: shelena5e2dm | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)

Videys להציע לצפות לעבודה. במשך כמה שעות של אתר, ילדה אטרקטיבית יכולה להרוויח מ 5000 רובל. התעסוקה היא חלקית, היא נשארת זמן ללימוד או לעבודה רשמית. הרשמה באתרים זמין עבור כל נערה שגילם מעל גיל 18.

אבל לא הכל כל כך יפה בעסק הזה. מודלים מצלמת יכול להיות קורבנות של סחיטה או מרמה. שקול את כל הסיכונים העובדים בווידאו.

בוגד בשלב ההרשמה

אם נדבר על עיצוב הפורטל המקוון, אתה צריך לבחור פלטפורמת עבודה בזהירות. מעדיפים משאבי אינטרנט גדולים. כן, באתרי בנות אלה ידרוש מסמכים סרוקים. הדרכון מבטיח שהחשבון מחזיר אישה מבוגרת.

אם אתה רואה את הפורטל שבו אתה מבטיח הקלטת מיידית ללא אימות, עדיף לסגור אותו מיד. זכור, מנהלי מערכת אינם דורשים מידע בצורה של סיסמת דואר אלקטרוני או חשבון רשת חברתית. ... Читать дальше »

Просмотров: 646 | Добавил: shelena5e2dm | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)