05:49
מהו דילדו וכיצד להשתמש בו?

לא משנה מה מוסר קפדני בעבר, זה תמיד היה מין. בני זמנו לשווא לחשוב כי ויברטורים ודילדו היו לא יותר מ -100 שנה. סבי-סבנו נמצאו דברים שימושיים חדשים עבור חבלת מזג נקבה חסר תקדים. אחד מ צעצועי מין העתיקים ביותר חיקוי דיק - דילדו. הוא שימש תכונה בטקסים, מטופלים ופשוט נהנו. מה דילדו כזה, כפי שהופיע בהיסטוריה, מה ההבדל בינה בין ויברטור ו תכונות של בחירה - בהמשך המאמר.

התוכן של המאמר

1 טיול בהיסטוריה 2 מהו דילדו? 3 פלוס של שימוש דילדו במין 4 סוגים של דילדו על חומרים 5 באמצעות דילדו

טיול בהיסטוריה

אהבה למין ולהתחדשת ממנו הצג בבירור אובייקטים שמצאו בחפירות. הדילדו העתיק תיאורטי נקרא פאלוס האבן, שנמצא בגרמניה, ליד העיר של אולמה. הגיל שלו רק זעזועים 28000 שנים! מידות על 20 ס"מ ארוך ו 3 ס"מ קוטר. חזרה במאה ה -3 לפנה"ס.-. נשים למדו כיצד להפוך ויברטורים מלאכותיים ודילדו משקיות עור מלאים דבורים או נמלים או פשוט עם חלב.

במלך מצרים היה דילדו של שיש, חוזר בדיוק על צורת הפין. אין זה סביר שהוא עמד על המדף ליופי מן המאהבת המפורסמת. היוונים העתיקים השתמשו דילדו מעץ, מכוסה בעור מלא חלב חם. בסין, הזול ביותר היו עשויים עץ, ודגמי עילית נחתכו מתוך ירקן ו Ivory.

הזמן הלך ללא הרף והשתנה לדילדו: הם התחילו לשמש לטיפול. כבר במאה ה -4.-. אישה שהתלוננה על עצבנות ולחות מוגברת בנרתיק יכול לטעון באומץ את הטיפול באצבעותיו של הרופא, דילדו עץ או ירקות גזר. ההתקדמות היתה בלתי נמנעת וב- 1869 המציא מר טיילור מכונית ממונעת שוודית. החולה, שהחמיץ את ההיסטריה הפריתנית, הלך אל הבטן. היא טופלה במשך 10-15 דקות דילדו, המצורפת למנוע, אשר הסתובבה דרך דוושות או זוג. הלקוח נפל לתוך התקפה נוספת ומרוצה.

בזמן המהפכה המינית ב -1966, דילדו רטט היה פטנט, מחקה את האיבר המיני הגברי. ברכבות סקס ראשונות החלו למכור צעצועים לנציג נקבה באופן מאסיבי, וגברים הבינו שזה לא תמיד נושא רוטט בבית הגברת המשמש לעיסוי. אז התחיל את עידן ויברטורים. אבל הדילדו המוכרים לא איבד את הרלוונטיות שלהם. עד כה, מגוון רחב של צורות ומרקמים נותן פנטזיה של נשים לשחק, ולנסות כמה אפשרויות לבחירה מהם הטוב ביותר.

מה זה דילדו?2

סקסי צעצועים חיקוי הפין גדול הרבה. המודל הפופולרי ביותר, הקלאסי המכונה דילדו. זה דילדו חיוני, שהוא בדיוק כמו מראה חבר ומשמש סיפוק תשוקות מיניות. הצעצוע משמש בשילובים שונים שני שותף ושניים, אם אנחנו מדברים על מודל דו-צדדי. על זה רגע של פרשנות אחת והפרדה ברורה בין ויברטורים, דילדו ודילדו לא. בכל אחד מהמודלים האלה, תוכל להכניס מנוע ו התקשר לוויברטור, בעוד שניהם כל שימוש אוננות, ללא גירוי של אזורי ארוגני על ידי רטט. כאשר הם מדברים על דילדו ברור שיש להם בראש רק מודל חבר זכר עשוי מחומרים שונים עבור סיפוק עצמי.

חיצונית על המדפים, חנויות מין לגלות את דילדו:

קווים חלקיים עם ראש חבר בולט; פראיירים עבור קיבוע אמין; לעתים קרובות היעדר מנוע רוטט; חומר ביצועים יוצאי דופן: זכוכית, מתכת, Cyberkite, פלסטיק; וריאציה עצומה של גדלים ממספר סנטימטרים לחצי מטר; צביעה בהירה או מודל מיוחד עם דפוס או מרקם ייחודי.

מודל דילדו הקלאסי במציאות מחקה חבר, אבל מוח יצירתי ורצון לספק את הצרכים של הלקוחות הובילה למחשבה כי חבר אחד היטב, ושניים טובים יותר. זה אוהב להשתמש שותפים זהה סקס גירוי סימולטני. מודלים קלאסיים לבחור שתי נשים גברים שאינם אוריינטציה לא מסורתית. מבחר גדול של אפשרויות מאפשר לך לשפר את כל הרצונות ואת הפנטזיות האינטימיות. אם יש דחף חריפה הרפתקה חדשה וללא צעצועי מין לא יכול לעשות, אז אתה צריך להתחיל עם דילדו. ל כראוי לבחור עוזר טוב במיטה, אתה צריך לדעת את הרגעים הכלליים ו תכונות ייחודיות של צעצוע עתיק.

פלוס של שימוש דילדו ב סקס 3

דילדו הוא אחד הצעצועים הנפוצים ביותר בעולם לסטטיסטיקה יש לו כל זוג שלישי בחדר השינה.

תארו לעצמכם שאיפותיך בישראל, אם אתם מודל מענג בלארוס. אתה יכול לעבוד בישראל בתחום הפנאי. בנות מודל מראה הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, ניתן להרוויח חודש מ -5,000 יורו.

שימוש נכון I חוסר אילוצים ואחיזה לשותף יעזור להעריך עוזר קטן. יתרונות משימוש בדילדו במין: נערות ליווי בהרצליה

מגוון. בזוגות כי כבר זמן רב יחד אלה אשר רק התחילו יחסים קרובים יבואו באותו זמן כאשר אתה רוצה להוסיף עניינים נעימים. דילדו יהפוך צעצוע אוניברסלי שניתן להשתמש בו עבורו וליה לה. מגוון של עיסוי עם דילדו קל לשלוט אוהבי מנוסים. אם אתה אמון בצמד, שליטה עצמית מלאה ויכולת להרגיש את השינויים הקלים ביותר בהתנהגות של שותף במיטה, אז אתה יכול באופן עצמאי לשלוט בעיסוי של דילדו הערמונית ועיסוי שמטרתה לשמור על נרתיק שריר הנרתיק. הזדמנות מצוינת לנסות סקס עם מספר שותפים ללא בגידה בפועל. מגוון רחב של צורות יאפשר ניסויים ולגלם אפילו את החלומות הנועזים ביותר מבלי למשוך זרים. השימוש בדילדו יהיה דרך אגב, אם אדם מוכן לסיים, והאישה היא עדיין חצי הדרך. זהו מין חלופי מצוין כדי לעורר את ההתקפה המהירה של האורגזמה. אוננות מגוונת. שלילת היתרונות שלה ללא משמעות, זה לא מתבייש וזה בהחלט לא להיות שום תופעות לוואי, למעט אורגזמה.

דילדו זנים על חומרים 4

כמו כל צעצועים דומים, דילדו הראשון חומרים שונים מהם מיוצרים. אם מוקדם יותר לעתים קרובות יותר משמש פלסטיק קשה ולא ציור, אז היום כמעט כל הדגמים הם רכים, גמישים, מעוותים בקלות ולשחזר את הצורה הקודמת, המאפשר אפילו שני שותפים ליהנות מין ללא ייסורים מיותרים וניסיונות ריבה.

מודלים ג'ל

מה זה דילדו מג'ל? צעצוע מין אוניברסלי מסוגל להציג תחושות ריאליסטיות אוננות זמן או שביעות רצון מלאה ממין עם שותף. אוֹתָם שנעשו במגוון רחב של וריאציות. שקוף וצבעוני, יחיד וכפול, ארוך מאוד עם מרקמים שונים. גע בהם נחמד לטפל בחומר בקלות. במהלך יחסי מין יש הזדמנות לכופף את המודל לכל צד ואפילו לאחר בדיקות מרובות על אהבה חזית זה לא יהיה מעוות. מן הג'ל לעשות מודלים ענק במונחים של נפח כך שזה נוח לשימוש אפילו אלה שנתקל בהם צעצוע מיוחד. פלוס משמעותי - מחיר דמוקרטי, חימום מהיר מן החום של הגוף, צדדיות ופשטות ב טיפול, תאימות עם כל חומרי הסלוכים.

דגמי זכוכית

עד כה, מודלים זכוכית, אם כי להתייחס מוצרים זולים, הם עבודה אמיתית של אמנות. הם עשויים מ זכוכית כוח גבוהה, בשינויים בצבע שונים, לקשט עם כדורים, לחקות את השטח הגלי, לכופף את הגלים, מעוטר בפנים שונים גוונים וציורים. זה לא רק צינור זכוכית עם מציאותי הפרמטרים של החבר, ואת הפסלון האמיתי שבו לא תגיד מיד את זה להשתמש עבור jeads מינית. זכוכית דילדו, בנוסף חיצוני יפה מינים, מספיק יומרות בזהירות: קצת סבון ומים חמים יעזרו לשטוף בַּקטֶרִיָה. ואם זה עצלן מדי לעשות את זה באופן ידני, אז מדיח כלים מצוין יבצע תכונה זו מבלי לפגוע במופת הזכוכית. מינוס היחיד הוא משטח מגניב.

דילדו לטקס

השני הכי פופולרי מודל בחנויות למבוגרים. לטקס מסייע ליצור הקלה יפה, חיתוך פסים ושק האשכים, גם מוכתמת לחלוטין בצבעים ריאליסטיים, nits במשך זמן רב עם הזכות לְטַפֵּל. הלקוח בזהירות לאחר השימוש אתה צריך לנקות משטחים, זה תורם להתרבות של חיידקים. לפני הקנייה לאטקס דילדו צריך 100% בטוח כי אין אלרגיה. אחרת סקס S זה יהפוך לטיול לבית החולים והלם אנפיקטי.

דילדו מפלסטיק, PVC

את האפשרויות הזולות והפשוטות עבור אלה שאינם מוכנים להוציא על מודלים יקרים מ cyberkels. מעט לכופף או לא כפוף בכלל בעייתית להשתמש פי הטבעת עבור הדגדגן או גירוי. עם זאת, כחלק נוכחותם של זיהומים מזיקים אינה נכללת, לטפל בדילדו פשוט: סבון קטן מים והכל יהיה טהור. בשילוב עם כל מיני חומרי סיכה, מעוות מ מים רותחים, מעט מגניב למגע.

עור סייבר ריאליסטי

אפשרות דילדו נהדר עבור אלה שרוצים לנסות תחושות אמיתיות מחדירה כפולה או אוננות ברמה הגבוהה ביותר. תוספים מיוחדים בצורה של סיליקון לעשות דילדו עותק מדויק של חבר עם כולם פרטים אנטומיים הן חיצוניות והן מגע. צעצועים כאלה ללא ספק, לא לגרום לתגובות אלרגיות, נעימה ב להשתמש, תואם בסיס מים. רק לאחר דילדו סקס יהיה לשטוף היטב לרסס עם אבקה מיוחדת כדי להציל נעים מראה העור סייבר. אחסון Clamping הוא פיצוי על ידי איכות מין עם יקר צַעֲצוּעַ.

באמצעות דילדו5

עכשיו, כי ברור כי דילדו כזה, שממנו חומרים לעתים קרובות יותר עושים אותם, הגיע הזמן הדבר העיקרי - להבין את המוזרויות בפועל. החל כזה צעצוע מין יקר אתה יכול אנשי מקצוע ואלה אשר רק להבין את כל חוכמת המין. מיוחד הוראות שאינן המלצות לטיפול, לא. וכמה מודלים מעניינים יעזור לך להחליט על הבחירה אם אתה רוצה להיות אחד או זוג מודלים של הבית עבור משחקים עם שותף.

דילדו עבור סקס אנאלי יהיה האפשרות הטובה ביותר עקב ניזא חזק נוסף בכל הדגמים או חיקוי של שק האשכים. זה יעזור שותף לשלוט על התהליך ולא לפספס את הרגע שבו השרירים מתחילים "לטפס" צעצוע מין.

ההתנגדות הסובייטית ומידע המוטות הולידו שיפוט שגוי שהלווה הוא כל זה, מביש, הוא מה שאתה צריך להשתיק. רק כמה אנשים יש מידע כי שירות ליווי בישראל אין כללי לגמרי עם זנות.

גדלים גדולים יסייעו לגלם במציאות חלומות סודיים או להתכונן לפיסטינג אנאלי. טוב יותר מודלים מתאים משקפיים, סיליקון או PVC קשה, אם אתה רוצה לנסות סקס ללא מיותר חוסר צוואר.

זה לא יהיה מיותר לקנות מודל של דילדו כפול לנשים. אם לשפוט לפי הסקירות, זוהי תחושה פנטסטית על סף בדיוני כאשר במקביל מגרה את נקודות G ואת צוואר הרחם שני phallos גמישים. את התקפה של האורגזמה, ואולי אפילו להשפריץ, מובטחת. הם מיוצרים מכל חומר, הכל תלוי ביכולות הפיננסיות והרצון למצוא פתרון צבע יוצא דופן או פונקציונליות מיוחדת.

זוג בנות או בחורים אוהבים ליהנות מין מסתכל על שותף באמצעות דילדו בילטראלית. שלא כמו כפול לנשים הוא משני הצדדים זה נראה באותה מידה ומשמש לגירוי סימולטני פי הטבעת או הנרתיק. קצת מים מבוססי מים סיכה ואורך דילדו יהפוך לתוספת בלתי נמנעת למיטה.

להרגיש סקס כמו אדם חי ללא לא כולל רגע של שפיכה, יצרנים המציא מודלים עם חור בראש ואגס קטן שזורק את חלק המשומן על ידי חיקוי אורגזמה גברים. אם פני השטח עשויים cyberkels, אז ההרגשה תהיה המקסימום אמיתי.

תכונה ייחודית ופרטים נוחים בדילדו הוא פֶּתִי. זה מאפשר לך להבטיח דילדו על כל משטח חלק להשאיר ידיים חינם עבור חיבה אחרים אזורי ארוגני.

הרגיל ו trite לקיים יחסי מין באותה מהווים כל החיים. שני שותפים בהחלט ירצו גיוון והם ילכו להביט בצד. צעצועי מין מעניינים יעזור להימנע ממנו. הם נוצרים עבור מגוון ומקום מלא עבור אלה שאוהבים ליהנות מין. סקס טוב משפר את מצב הרוח ומסייע להרגיש את השלמות של החיים, ודילדו באיכות גבוהה יעזור לגוון אותו ולנסות כל מה שלא היה נגיש לפני כן.

בפירוט איך לבחור את הזכות דילדו, כדי לקבל את ההנאה המקסימלית, לקרוא במאמר שלנו.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

דילדו - אחד צעצועי המין הפופולריים ביותר. היום אתה יכול לרכוש אפשרות מסורתית ושיפור, עם פונקציות רטט. השתמש דילדו נדרש על ידי מטרה ישירה: הוא מתאים לחדירה הנרתיקית והן אנאלי. זוהי עוזר חיוני לנשים שלא ניתן להגיע לאורגזמה ללא חדירה. אגב, אם אתה משתמש דילדו עם ויברטור או גירוי קלטורט, אתה יכול לקבל רק תחושה לא מחודשת מאוננות. כמו כן, דילדו הוא שימושי במהלך יחסי מין עם שותף הוא פתרון מצוין עבור נשים שאוהבות חדירה כפולה.

Просмотров: 460 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar