12:58
להקת ריקוד מרגרה

להקת המחול מרגרה היא להקת מחול ממדינת גינאה. היא נוסדה בשנת 1971, והיא אחת מלהקות המחול המפורסמות ביותר באפריקה.

מרגרה נוסדה ב-1971 על ידי כוריאוגרפית גינאה, מאמאדי קייטה, שעברה הכשרה בבית הספר הלאומי לאמנויות ומלאכות בקונקרי. שמה של הלהקה נובע משמה של עיר הולדתו.

להקת המחול מרגרה הופיעה ברחבי אפריקה, אירופה, אסיה וצפון אמריקה. ב-1973 הם היו להקת המחול האפריקאית הראשונה שהופיעה בבית האופרה לה סקאלה במילאנו, איטליה.

מרגרה היא להקת מחול שקיימת כבר למעלה מ-30 שנה. הם ידועים בריקודים המסורתיים שלהם, הכוללים את הטמאשה ובוליווד.

מרגרה היא להקת מחול שקיימת כבר למעלה מ-30 שנה. הם ידועים בריקודים המסורתיים שלהם, הכוללים את הטמאשה ובוליווד. הקבוצה נוסדה בשנת 1983 על ידי סרוג'יני נאידו שהייתה אחת הרקדניות הראשונות בהודו.

מרגרה מורכבת מ-14 רקדניות מכל רחבי הודו שעברו הכשרה בסגנונות ריקוד הודיים קלאסיים כמו Kathak, Bharatnatyam, Odissi, Mohiniattam ומאניפורי.

מרגרה היא להקת מחול מהפיליפינים. הם ידועים במיזוגם של סגנונות ריקוד, כולל היפ הופ, עכשווי ובלט.

להקת ריקוד מרגרה נוסדה בשנת 1991 על ידי נורמה מרגרה, בלרינה לשעבר שקיבלה השראה להשתמש בכישוריה כדי לעזור לילדים עם מוגבלויות.

כיום, Margara Dance Troupe גדלה לחברה בינלאומית המעסיקה רקדנים מכל העולם והרחיבה את היקפה לכלול הוראת ריקוד באמצעות סדנאות ומגורים בבתי ספר ואוניברסיטאות ברחבי העולם. https://tessa-murphy.com/regions/Discreet-apartments-in-Nahariya.php

בשנת 2003 נוסדה להקת המחול מרגרה על ידי המנהל שלה, ג'ורג' מרגרה. זהו ארגון ללא מטרות רווח שמשתמש בריקוד כדי לקדם שלום ואחדות בעולם.

הלהקה הופיעה בלמעלה מ-45 מדינות והייתה לה הזדמנות לעבוד עם כמה מהרקדנים המפורסמים ביותר בעולם כמו מיכאיל ברישניקוב, מרתה גרהם, טווילה ת'ארפ ומרס קנינגהם.

להקת הריקוד של מרגרה היא קבוצת רקדנים מקצועיים מהרפובליקה הדמוקרטית של קונגו. הלהקה נוסדה על ידי פייר-מארי דיודונה ב-1996 כדי לשמר ולקדם את המורשת התרבותית של קונגו.

להקת הריקוד של מרגרה סיירה רבות ברחבי העולם, והופיעה עד כה בלמעלה מ-20 מדינות.

להקת המחול מרגרה היא קבוצת רקדנים מארמניה. בשנות ה-80, מרגרה הייתה להקת המחול הארמנית הראשונה שהופיעה באמריקה ובאירופה.

להקת המחול מרגרה נוסדה על ידי Vahé ואנה Margaryan בשנת 1980. הם היו להקת המחול הארמנית הראשונה שהופיעה באמריקה ובאירופה. הקבוצה מורכבת מ-15-20 רקדנים ומוזיקאים המתמחים בריקודי עם מארמניה, אזרבייג'ן, גאורגיה, איראן, סוריה, לבנון, כווית ומדינות נוספות.

מרגרה הופיעה במקומות כמו מרכז לינקולן לאמנויות הבמה בניו יורק; מרכז קנדי לאמנויות הבמה בוושינגטון הבירה; רויאל אלברט הול בלונדון; בית המוזיקה הבינלאומי של מוסקבה; Palais des Beaux-Arts de Bruxelles; פסטיבל אינטרנסיונל סרוונטינו (מקסיקו); פסטיבל Internacional de Danza Contemporánea (ספרד); פסטיבל הבינלאומי של דנזה עכשווי

Просмотров: 65 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar