01:13
מזרח לאס וגאס: הכל על חשפנות עבודה במקאו

זה סינית לאס וגאס. זה חיוני כדי להדגיש את העובדה כי מותרות ושיק להקיף מכל הצדדים. הציבור הוא מנוחה יש פשוט בעצבני עשיר כי זה אזור של סין עם נופש חוף הים, עלית, כמו כולם יודעים, דיסקים ומגברים מונטבלס אופנתי. זה חייב להיות אמר לעבוד מקאו לומר חלומות כל אישה שקשה את חייה עם שדה הפנאי. זהו המדינה השנייה של ההפקדה האמריקאית, שם סוף סוף, כדאי לעזוב את האמצעים הגדולים. אפילו 5-7 אלף דולר - זה לא מגבלת הכנסות עבור חשפנות מועדון. זה בסדר, אבל ההכנסה הגדולה ביותר של הבנות רק מקבל תודה לציבור הרחב. יש צורך להדגיש כי בקבוק העילית, אנשים קוק נהגו להביע, שמפניה יכולה סוף סוף לעלות 23,000 $, כולל 20 עד 25% של רקדנית. ואכן, במאמר, נראה את הדקויות של חשפנית במקאו. נערות ליווי בקריות

איך להשיג עבודה

מקאו מוביל מדיניות נאמנה מאוד לכל התיירים ואלה שבאו לחפש עבודה. ויזה לביקור לא נראה צורך, אם לא להישאר במחוז יותר מ -30 יום. ואכן, אם החשיפיות מתכננות לסיים חוזה עם אחד המועדונים המקומיים במשך 3 או 6 חודשים, הם חייבים לארגן את המיוחד שלו, כפי שכולם יודעים אשרת עבודה. ואכן, העלויות של כל הממשלים הללו לוקחים.

מגיע גם עם אישור עבודה אדום. תארו לעצמכם עובדה שזה לא יעבוד מראש, זה לא ייעשה במקום שבו הגעתו של הגעתו של השבוע. באופן מסורתי, שאלות אלה עוסקות במועדון או בסוכנות שהזמין את הגברת. איך זה לא היה מוזר, אבל הרשאה לא להיות בעיה גרועה, כי זה רק צריך לקבל את הפונקציה של הסרת הופעות אצבע, זה לא יהיה צורך איך יש בעיות בריאותיות קשה.

מה, לשים את זה מעט, הוא סטריפטיז במקאו

ב 1, עם חשפנים מפוארים ומפוארים, הכל משמש, כי מעמדו של המקום הזה מרמז כי האורחים מוצעים כל טוב. סלאבים יש יתרון על אסיה, שיעור שלהם הוא גדול יותר, טוב, שירותים נוספים, לשים את זה מעט, משלמים על ידי התוכנה, כפי שכולם חווים מחיר overestimated. ואפילו לא צריך לדבר על מה שהוא בעיקר במחיר של בלונדיניות, הסינים פשוט ללא שום סיבה לאישה, כפי שהיינו מדברים, שיער בלונדיני, ובדיוק, כפי שאנו אקספרס, מיליונרים מקומיים ואנשי עסקים מייצגים 50 -60% מסך בסיס הלקוחות.

רקדני טירונים 2 של מקאו יהיו די קשה כי זה הכרחי, לשים אותו מעט, כדי להיות מסוגל להעריץ את הציבור עם הכשרונות שלהם, אחרת אתה תפסיד במהירות על החלק התחתון של המתחרים מנוסים יותר ואמנותי. מיומנות משמעותית היא היכולת פשוט לדבר עם האורחים, כי החלק החשוב של הרווחים של הנערה, כפי שהיה צריכה פעילה, ועל כן, עליך להיות מסוגל לשלטון, בסוף, לשרוף אורחים, מסתובב אותם את יקר, איך לבוא לידי ביטוי, משקאות אלכוהוליים.

B-3, משכורות חשפנות, כמו רבים מתבטאים, באמת תלוי איך זה מוכן להתפשט. למעשה, בכל המועדונים, בסופו של דבר, הכלל חל כי הבנות צריך לרקוד, כמו כולם יודעים, ציצים חשופים (ציצים עירומים), אבל אף אחד, לשים את זה מעט, להישאר בתחתונים. באופן טבעי, ההימור עם כל זה יהיה פחות, אבל אפילו במקרה זה אנחנו מדברים על כסף חזק מאוד. אם הרקדן מוכן למאה אחוז להתפשט במהלך הביצועים, כל עבודתו משולמת על ידי המכונה בשיעור כפול. זה יהיה רע אם לא שמתי לב לעובדה שאתה יכול פשוט לבחור לפחות אפשרות נוחה אחת בעצמך לא ללכת נגד מספר הבעת, מסגרת אישית ודעות קדומות.

דרישות עבור רקדנים

תנאי הבחירה יהיו מחמירים יותר מאשר באותו טיולנד וארה"ב, כי ההנחה היא כי חשפנית מדברת עבור אורחים VIP:

  • גיל רק 18 עד 30 שנים.
  • דרישת צמיחה: 168 ס"מ.
  • את היכולת של תואר שני, לשים אותו מעט, ריקוד ונוכחות של ניסיון בתחום סטריפטיז - תנאי מוקדם. ואולי אפילו לא צריך להגיד את זה, אבל אם אתה טוב מאוד, כמו כולם יודעים, יש לך מראה יוצא דופן, יש לך יכולות שימושיות אחרות (אקרובטיקה, טריקים, אמנות קרקס), אתה תועבר למועדון ולספק בחינם הַדְרָכָה. כוריאפית.
  • עבור לעבודה יש ​​צורך בציוד מלא: תלבושות, נעליים, שמלה אלגנטית לתקשורת עם אורחים בחדר.
  • לא עודף משקל. הסינים מעוגנים על רזה ו בחשבון אפילו לא לסבול כמה נשים שלמות, כולל חשפנות.
  • מראה נחמד וכמה הם באים לידי ביטוי, שיער ארוך.
  • באופן כללי, הבחירה היא לא כל כך קשה. שים לב כי מסורתי בנות סוף סוף יש מנהל מועדון. בשביל זה, זה מתוחזק בדרך כלל, כפי שכולם אומרים, מגוון של מדינות ברית המועצות לשעבר ומנהל ראיונות. כמו כן, אז לדבר, אתה יכול לקבל עבודה מרחוק, כי תתבקש לשלוח שאלון, גם תמונה ווידאו עם הופעה על הבמה.

    על קריטריוני העבודה והתחייבויות

    מקאו מועדונים כדי לספר לתת ביותר רקדנים כפי שאנו מבטאים, רווחי, כמו שאנחנו מדברים כל הזמן, תנאי עבודה יפה. הכרטיס עבור המחוז של חשפנות, הוא סוף סוף משלמים על עצמו, אבל בסוף איש הקשר, זה באופן מסורתי מפצה 1000 $ על טיסות ובחזרה. כל מה שמגיע מסכום לעיל, אישה תשולם על ידי עצמה. ולא ללכת ולומר כי בממוצע הוא הפך, beat ב מקאו פשוט שווה 500-600 $.

    תנאי האירוח מצוינים מאוד. אנשים קטנים יודעים כי בנות נמצאות דירות יוקרה עם 2-3 חדרים. איך אנחנו מדברים כל הזמן, כל פוסט 2 אנשים. איך זה לא היה מוזר, אבל בדירה, הכל נחוץ לחיים נוחים: טלוויזיה, אינטרנט, כביסה ואפילו ניקו. שים לב לעובדה כי השכרת חזירים גדלים ב -450 דולר, סכום זה נכלל גם במועד האחרון. תשלומים עירוניים כלולים בדרך כלל. זה יהיה רע אם לא הבחננו כי הדירות ממוקמות ליד מועדונים סטריפטיז, ולא משנה איך זה לא הכרחי, זה התחיל לבלות כסף על המעבר, כי אתה יכול כל הזמן ללכת במקום העבודה, סוף סוף לאכול יצטרך לעשות ללא עזרה של אחרים, זה פשוט יישאר מ 10 עד 12 $ ליום.

    מסעדות לילה, לשים אותו מעט, לעבוד או מ 20.00 ל 4.00, או 22.00 ל 6.00 - זה יהיה שינוי של עבודה. כמובן, כולנו יודעים היטב כי בשבוע, יש יום חופש "צף".

    מה שאתה צריך לעשות רק כדי לשנות:
  • במהלך הלילה, אתה צריך 4-5 פעמים, לשים אותו מעט, משחק על הבמה. היציאה נמשכת 2 מסלולים. יש צורך לרקוד רק בסוויטות, ולאחר מכן חשפנית ירדה לתוך החדר וכאילו היא אוספת עצה (הם לא מדברים עבור כל האורחים).
  • במהלך ההפסקה, רקדנים עוסקים כיצד להביע על ידי צריכה פעילה.
  • לבקשת לקוחות הריקודים של הבנות, עם כל זה, הם מתפשטים למאה אחוז או להסיר רק את הפסגה.
  • באופן כללי, העובד, בסופו של דבר, השינוי הוא לא מאוד, כמו אנשים רבים חושבים שזה, אינטנסיבי, הרבה מההכנסה ניתן לבצע, יושב ליד השולחן, והוא נעשה חמוד לתקשר עם האורחים.

    כמה חשפניות יכול סוף סוף לנצח

    מחירים משוערים בכל מוסדות מקאו הם מונוטוניים, ולכן, כמה אנשים יודעים, את הנקודות העיקריות הנוגעות להכנסה:

  • אחוז הצריכה חשפנות הוא 20-25%. עם כל אלה מחירי אלכוהול משתנה מ 200 $ ל 25,000 $. יש צורך להדגיש כי אישיותו של מקאו, באופן כללי, יהיה, כי הבנות יתממשו לא רק ממכירת משקאות וכלי הכלים של התפריט.
  • Privat מוערך ב 25-30 $ (שיר).
  • טיפים אישה לצאת על מאה אחוז סצינה, לשים אותו מעט, הוחרם לעצמי. מה שלא היה לו מוזר, אבל ההכנסה של הפרטי והשאר, כמו אנשים רבים חושבים, שירותים נוספים מחולקים 50/50.
  • במועדונים, יש הימור קבוע - $ 950-1000 במשך שבועיים. אם חשפנית צברה פחות מסכום זה, היא תינתן למינימום. אם "צבר" סויר מובטחת יותר תשלומים, זה פשוט לשלם כל מה שהוא יכול, כדי להבהיר, לא ימחק אחוז אחוז.
  • לקחת בחשבון את המחירים של מקאו, לא כדי להשיג מציאות מציאותית. בשביל זה, זה פשוט הכרחי, באופן כללי, לשבת כל המעבר ולא לעשות דבר, ואפילו במקרה זה תקבל 2,500 $ לחודש. ללא ספק, יש לציין כי הוא גם לחתוך באופן פעיל בתקשורת עם האורחים, אתה יכול פשוט לפתח סכום זה פעמיים, ואפילו שלוש פעמים.

    מקאו - גן עדן. ואפילו לא צריך להגיד כי תנאים טובים, לקוחות ההכנסה הגבוהה ביותר.עבודה במקום כזה יהיה מושפע לחלוטין על ידי המוניטין שלך וביוגרפיה, יהיה צורך עם המכשיר במועדון הרוסי.

    Просмотров: 144 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar