18:40
מה מונע גברים כדי לקבל הנאה ממין?

בעולם המודרני, סקס הוא מאוד overvalued. אלה הם רק הצורך הפיזיולוגי הרגיל של אדם, אבל המפרסמים עשה פולחן אמיתי ממנה. לא משנה מה המוצר שאתה מנסה להבין, האריזה בהחלט יהיה קצת יופי בבגד ים, נוכחות של גופים חשופים קרקעות בסדרת הטלוויזיה הפך כמעט רלוונטי צריך, העולם פשוט עורר על סקס. למגרין, התלהבות נוספת זו של התרבות המונית לאירועים מאחורי דלתות סגורות יוצר מספר בלתי מוגבל של בעיות לחיי מין של דורות שלמים.

וכתבנו על כך! בניגוד לתעשיית הפורנו, אשר במאמר זה מתעוררים כמעט כמו הרע החשוב ביותר (אבל זה לא!), רוב החבר 'ה בעולם חברים קטנים, אבל אין להם מושג על זה. הסטריאוטיפים של זין קטן נתמכים לראשונה על ידי אלה המעוניינים ליישם בשבילך "גלולות ייחודיות לצמיחה של חבר ללא רישום ו- SMS, להשתמש רק עם פומפיוס פומפיוס פטנט שלנו עבור הצמיחה חבר, סך הכל אמין מובטחת, אבל אנחנו לא יחזור אליך כלים ובכלל, מה שאתה עושה, אנחנו בעיר אחרת?"עם" מכשיר "שלך הכל בסדר מושלם. ואם אתה באמת ציד לכל דבר כדי לבקר לנהל אתם יראה את רוב הפסוק חברים פחות ויותר שלך.

1 מצטער, גבירותיי, אני - מהירות 2 אבל אני hahal רע 3 ויש לי חבר קטן

שפע של בעיות המוביל לאובדן הרשעה בתוך עצמם חוסר יכולת לחיות חיים סקסיים אמיתיים, בגיל שלנו מדהים דִמיוֹן. לא נוכל לפתור את כולם בעזרת מאמר זה, אך לפחות ננסה להצהיר כי יש פתרון, ואת הדרך אליו בידיים שלך.

מצטער, גבירותיי, אני - מהירות

שפיכה מוקדמת נראה חוף אמיתי חבר 'ה המודרנית. משך הזמן הממוצע של יחסי מין לא עולה על 5 דקות, אשר בניגוד לסוגים של אדמה ללא דופי פורנו, שם זוג יכול לשנות את התנוחות במשך שעות. במאמר על סודות תעשיית פורנו כבר עשינו על איך תוצאה זו מושגת, ואיך התקנה קסם וסירופ מתוק יוצר תמונה שאינה. אתה אתה יכול לקרוא את המאמר עצמו, אבל אנחנו רק מציינים כי אפילו עשרים דקות רולר פורנוגרפי יכול כדי לירות יום שלם, ומפעם זמן ולא אחד, ורק יריות מנוסה של ההתקנה לעשות מן שברי שנתפסו של החומר של המוצר הגמר. וזה לא להזכיר זאת, כי שחקני פורנו ישיבה בחוזקה על זרזים שונים, כי למרות לספק riser חזק, אבל לעתים קרובות לחלוטין לשלול מהם כל דבר באופן כללי, מרגיש.

אבל איך להיות אם המעשה המיני שלך ממשיך במהירות רבה, ו אתה מפחד לשמוע מהשותף "וזה הכל?-. משימות כאלה ניתנות יש, מעת לעת הם אפילו קשורים למחלות של מערכת oodogenital, אבל לעתים קרובות יותר יכול להיות מהיר ולפתור ללא כאבים.

ראשית, בואו להודות בעצמך שאנחנו לא צריך יחסי מין ארוכים עבור מכשיר פיזיולוגי משלך. גבר יכול בהצטיינות בעוד כמה דקות, וזה בקושי יהיה מעונה מכך תהליך זה לא למתוח שעות ארוכות. הבעיה העיקרית כאן היא הגברת לבעליונות מינית זקוקה לגירוי ארוך הרבה יותר, ואת מילת המפתח כאן הוא גירוי. אף אחד לא קרא על חדירה! אם הקדמה, מלאה נשיקות נלהבות, ליטוף שונים עם ספוגים, ידיים חלקים אחרים של הגוף יתעכבו לנצח, הגברת עצמה תהיה מוכנה לקפוץ עליך ובצטיינות בעוד כמה דקות. הרצוי על אורגזמה סימולטנית סוער? כאן בשבילך שיטה נבדקת. להשתמש. להיות משוכנע עם כזה חרוץ פרלוד אפילו Kutsa Socia יעזוב את השותף שלך באקסטזה יותר מאשר חבר דיק שעתיים.

בישראל, אין מקום דעות קדומות אם אנחנו מדברים על התרגיל בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים במפעלים רוחניים גבוהים. כולם מודעים לכך שהאסוגר רק שולח את הלקוח באירוע, תומך בראיון וליווי ילדה בכיתה VIP נחשב אינדיקטור למעמד.

ואתה תהיה צ'אול הטוב ביותר בעיניה.

אבל אני אהב רע 2

אבל התקרבנו לדילמה השנייה של בחורים רבים. הרעיון של "המאהב המושלם" מן התרבות ההמונית הוא תמונה מאצ'ו שרירי דו-מטרים, שהיו להם מאות שותפים מיניים, ו כל יום חדש וכל מין מטורף שאינו קורנד כל הלילה עד הבוקר. כאשר מפלצת סקס זו יש זמן לישון בקצב כזה, הסיפור שותק. ואת ne קשה, כי תמונה זו היא רק פנטזיה. אין גברים 1 בעולם, אשר יהיה עקביות למדי בכל המאפיינים. - יפהפיות שאובות הן לעתים קרובות לא hahal הטוב ביותר, או לא לרוץ עבור כל חצאית, ולבלות הרבה יותר זמן בחדר הכושר, מגניב מפתה סיבה לא ידועה הם מכנסיים קצרים, ו אובססיבי עם שעות רבות של מין לא מקבלים כל תענוג ממנו ונבדקים בחיפוש אחר הרפתקאות ארוטיות אקזוטיות. דירות דיסקרטיות בחיפה

איך לסיים את הפחד ולהיות chahal טוב? אם שאל שאלה זו במפתח כללי כללי, התשובה יכולה להיות רק אחת בלבד - בשום אופן. אבל כאן כדי להיות צלול טוב עבור גברת מסוימת שלך. ואת השביל לזה רק אחד - תרגול.

לבנות עסקים מאושרים ללא הרמוניה במיטה אתה לא תצליח, ואנשים שונים בטמפרמנט, משאלות וטעם. מוצק מין ההכנסות יכול להוביל שותף אחד לאקסטזה, והשני יימשך בפחד רק מההצעה לעשות. ואותו ניתן לומר על כל תנוחה, כל מיני תרגול מיני, ואפילו על דברים כאלה כמו קצב ועומק של תנועות. להיות עבור השותף שלך ללא רבב chahal, כי יהיה לך זמן לחבר ללמד חבר חבר, לקרוא על סקס ואת הרצונות שלך בתוכו, למד לסמוך על חבר חבר. כן, זוהי עבודה משותפת עבור שניים, במה אתה תהיה זה לזה טוב יותר, לנסות חדש, לגלות פשרות מקשיבות לתחושות. לשחק שער אחד כאן לא בְּכָל פַּעַם.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה היא מורכבת מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. קל יותר לבחור Escourtress, אשר ידגיש את המותג ויהיה חברה נעימה.

אז לא לבזבז זמן, ולהתחיל לעשות את זה הולך אחרי סיום קריאה!

עוד דבר אחד. מספר השותפים המיניים, אשר זה נהוג להיות גאה לא נציגים מתקדמים ביותר של מינים שלנו, בכלל לא אז את המאפיינים של המין שלך. אתה יכול להסיר 100 זונות, אבל לא רע Khahalyham עבור בחורה אהובה לא יעשה אותך. אז אם אתה מעריך באופן ספציפי, השקפת עולמו של ההזדמנויות המיניות שלך, לא להיות מוסחת על ידי אחרים.

ויש לי חברה קטנה

תוכן מאמרים עמדה שמנים באורות ומעצמות Alterower בכתות בשורות, אשר משוכנעים שהם יודעים יותר טוב ממך, איך עם מי אתה עושה אהבה בשבילך, תעשיית פורנו, אשר כבר זמן רב הפנה מין לתוך המוצר, מקומות כל כך creeded מן המציאות כי Pornaktere נכנס לשלוש שלושים חבר חבר בשחקנית הגרון קטן נראה כמו פעולות על כוכב לכת אחר, סטריאוטיפים ציבוריים על איך סקס מושלמת צריך להסתכל על מין מופרז, אשר, כנראה, אף אחד ולא אף פעם לא. אם אתה חושב על שנייה על זה, אז אפילו פמיניסטיות מיליטנטיות, לחימה תמונות של מודלים אופנה יפה על כל הצד, נראה לא כל כך מטורף.אבל יותר מכל מושלם אוניברסלי זה על סקס גברים סובלים.

פשוט לא להיות מופתע אם שלך תשומת לב מוגזמת לצוות של מישהו אחר תתפרש בטעות. ועבור השלכות אנחנו גם לא עונים. באופן כללי, להציץ לרמות שלך בזהירות.

ישנן משימות נפשיות אחרות המפריעות חיים בריאים ואמיתיים. כמעט תמיד אתה יכול להחליט אותם, אבל אם זה לא הולך, אנא צרו קשר עם פסיכולוגים מקצועיים סקסולוגים, לא נדיבות ברשתות חברתיות. וזכור כי הנתיב לפתרון לפחות שיקום דומה הוא הרבה יותר קרוב ממה שזה נראה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

גברים קל יותר להגיע לאורגזמה מאשר נשים. בחברה, באופן כללי, יש השקפת עולם, כאילו אנשים צעירים מעוניינים רק במין - יש אפילו מיתוס שגברים חושבים על זה לעתים קרובות יותר נשים. אבל זה לא כך. יש הרבה סיבות כי להפריע לגברים מקבל הנאה ממין. בסיסי - שותפים פסיביות. אף אחד לא אוהב לקיים יחסי מין עם "יומן", אשר טמון עם פנים אדישים ולא מראה שום יוזמה. גברים גם רוצים רגשות, תשוקה, תאווה במהלך יחסי מין, ולא רק מכשיר פיזיולוגי של צרכים מיניים.

Просмотров: 112 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar