01:30
מה לעשות אם הצעיר לא רוצה להיות מוגן? לקרוא ולברר!

לא הרבה צעירים אוהבים להשתמש אמצעי מניעה, אפילו פחות להבין את הצורך שלהם. בְּדֶרֶך כְּלַל, צעירים רואים במכשולים היחידים שלהם. מישהו אפילו נוקשה להגיב לבקשה של הנערה "לשים על מסטיק". אתה יכול להבין נשים, מי בכנות לא מבין איך לכפות את הצעיר שלהם להגן על מה לעשות אם צעיר לא רוצה להיות מוגן?

התוכן של המאמר

1 הדבש ההשלכות של התעלמות ממני אמצעי מניעה 2 השלכות אחרות של התעלמות ממני אמצעי מניעה

דבש השלכות של התעלמות אמצעי מניעה

יש כמות עצומה של מחלות, הועבר דרך מינית.

תמיכה של גברים עשירים - המשימה של קשה נפשית. ישראל עשירה אינה מורגלת לציבור להראות נשים וילדים. קל יותר לבחור אסקמנטל, איזה רמה יקצה ויהפוך חברה מצוינת.

מ Rubella רגיל הפטיטיס B ו- HIV. הזנחה אמצעי אמצעי מניעה יכול להשפיע לנצח את הבריאות של הצמד ואפילו לסיים פינאלה קטלנית. אחרי הכל, אנשים שרכשו HIV ויתרכשו ריפוי, קבל על פי תוצאה של איידס בשלב האחרון. כתוצאה מכך, מוות דרך 5-7 שנים.

באופן טבעי, נכנס חיי מין עם שותף מיני חדש כדי לוודא שהוא בריא. זה במיוחד נוגע לצעירים שהיו להם יותר מחיי מין אחד בחייהם שותפים.

לכן, אם הצעיר לא הוא מוצע להיות מוגן, יש צורך להתעקש כי הוא הראה את הדבש שלו מַפָּה. לא אכפת לי כי הוא ישזור ו לצרוח, כי הבריאות חשובה יותר מ -30 שניות תַעֲנוּג. כשיטה להרגיע אותו, אתה יכול לספק לו את הכרטיס שלי. אבל טוב יותר, יחד ללכת למרכז דבש יד מעל בדיקות HIV, ואחרים מחלות המועברות במגע המיני.

הצעיר הולם יבין את זה האישה ברצינות שייכת לבריאותן ותכבד אותה. במציאות יחסי אהבה צריכים לשחק תפקיד מרכזי.

יתר על כן, יש ענק מספר המחלות הגינקולוגיות הנובעות על רקע לא מוגן מִין. וכל המחלות האלה משפיעות על הפונקציה הקריטית של הגברות. דירות דיסקרטיות בתל אביב

שאר ההשלכות של התעלמות ממני אמצעי מניעה 2

לא לספור בעיות דבש, הנגרמת על ידי מין לא מוגן, יש הזדמנות מיותרת הֵרָיוֹן. ו, "זרע זכר" יכול לחדור יחד עם ההודעה נוזל. בתחילה, זוהי שיטה לעשות אמון. לא לספור את זה יכול להיות זה צעיר כמה משימות נפשיות הקשורות ליישום אמצעי מניעה.מאז גברים אחרים אמצעי מניעה יכול גם מאוד לפגוע במערכת ההורמונלית של גברים, מה מבקש ריפוי ארוך ושיקום.

אם בשל פיזיולוגי תכונות, האדם פשוט לא מסוגל להשתמש קונדומים, אבל הכי הרבה הנערה היא אמצעי מניעה לפגוע במערכת ההורמונלית, הצעיר יכול השתמש במניעת הריון זכר. כדי למגרין, הם לא רחבים כל כך גישה כמו הגברות הן אמצעי מניעה, אבל זו השיטה היחידה להימנע הריון מיותר.

בכל מקרה, אתה צריך ברצינות חושפים את כל התנאים המוקדמים למה הצעיר לא נראה מוגן. מטבע הדברים, אם הצעיר והאשה פשוט התחילו את ענייניהם, אז הריון הרצוי לא יכול להיות דיבור.לכן זה צריך להיות דנו המצב עם הבחור שלו. Cerenne, ישנם מקרים כי החבר 'ה הם קונדומים לגרום לגירוי על העור ואפילו כאב אמיתי.

בישראל אין דעות קדומות, בעוד אנו מדברים על פעילויות בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מבינים, למעשה כי הרסלם רק מלווים את הלקוח באירוע, מבטיח את השיחה ואת מודל ליווי של בכיתה VIP הוא סימן של מעמד.

כי עם הצעירים שלך האדם צריך לדון בכל אפשרויות אמצעי מניעה.

מצב של בחור כזה צריך להיות מודע ולהציע אפשרויות אחרות. זה יכול להיות גם כי הצעיר הוא פשוט לא נוצר קצת זמן כדי לקבל ילדים, לאחר צריכת סמים.

כמה קונדומים הם גם יכול להוביל לפציעה הפין, בשל גודל שנבחר באופן שגוי. בחוץ, הכל נרפא, אבל תת-מודע מתנגד לשימוש חוזר אמצעי מניעה.

זה יכול לבוא לידי ביטוי בחדה צמצום הזקפה בקונדום או בהתנהגות אכזרית ולא מספקת. ב מצב זה צריך להרגיע את הבחור, לנסות להבין את זה ולהכניס אותו עמדה. כי את כהונתו של מרכיבים נפשיים קל יותר לפתור אמון יחסים מאשר בקריטריונים של כעס מתמיד.

מחסום נפשי אחיד להחליש והצעיר עצמו יבוא להחלטה להיות מוגנת.

או אחרת, כך שלא שאל: "מה לעשות אם האיש הצעיר לא רוצה להיות מוגן?"אתה צריך פשוט לדבר איתו. עדיף להבהיר הכל סכנות הקשורות לתחום האינטימי ולתפקיד אמצעי מניעה. יכול לצאת החוצה להגיע אל הבחור דרך פריטי האישי שלו ואז התנגשויות הנובעות על אדמה זו יופחת "לא".

גם אם לאיש הצעיר אין נסיבות גלויות מתעלמות באמצעי מניעה עלולה להפגין מחסומי הנפש שלו. עם אותם כבר יכולים לעבוד בנפרד, שיטתי להסביר כל ניואנס. אחרי הכל, כמה צעיר צעיר לא רוצה ילדים, הוא באופן דומה, היא לא רוצה, או לא יכול להשתמש קונדומים ואמצעים אחרים מְנִיעַת הֵרָיוֹן.

דיאלוג, השיטה היחידה לבצע את הצעיר שלו בצורך במין מאובטח.

Просмотров: 102 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar