11:59
למה חסות או המפתח לא נותן כסף?

כסף זה שעבורן בנות וללכת להגיע לפנאי. זה לא המקום שבו אתה יכול ליישם מקצועי או ליהנות. Escalogies ו תוכן הבנות להיות רק עבור הטבות הגון. עם זאת, אתה לא צריך לגנות אותם. אין שום דבר רע עם העובדה כי הילדה רוצה להתיישב בצורה הגונה עצמה, לקנות לינה או לעזור להורים.

זו הסיבה המשימה העיקרית של הבנות שעובדות בתחום הפנאי - כל השיטות האפשריות של ציור כמו הרבה כסף מן החסות או הלקוח ככל האפשר. עם זאת, כל ג'נטלמנים אינם מוכנים לתת בנות יותר מאשר סכומים אלה על הראשון. במקביל, התוכן או מרכך עשוי להיות הבעלים של מראה מצוין ולהתנהג זמן רב ככל האפשר ועצר.

אז למה אדם מטפל ואינו נותן כסף, גם אם אתה תוהה ישירות? מה יכול להיות הסיבה? שקול את השאלות האלה כדי לדעת יותר. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

איך לא לבקש כסף של גבר

כדי להתחיל, לשים לב לאופן שבו אתה יוצר קשר עם הלקוח או חסות עם בקשה. נסה לראות את עצמך. אולי אתה חד מאוד ואושר באותו זמן או בדרך כלל לארגן מופע עם דמעות וקליפים. אין צורך לממש מקלות בשאלות כאלה. הנה כמה עצות "מזיקות" כי אתה רק צריך לבקש כסף של אדם אם אתה מצפה תוצאה חיובית של המצב.

אולי באחת מהמצבים האלה שתדע ותבין מה לא ניתן לאפשר שגיאות בשיחה עם נציגי מין חזקים, אם אנחנו מדברים על כסף. אז, "עצה מזיקה", לאחר מכן לא תהיה לך בדיוק:

  • כאשר אתה מבקש כסף, אתה לא צריך לחתוך מול אדם, מה צריך לבלות. אם יש לו שאלות, אתה מבטא את חוסר ההתיישמות המקסימלית ואתה לגרות. תשובה: "פעם אחת סלחנית - זה אומר שאתה צריך! ובאופן כללי, זה לא העסק שלך! פשוט לתת כסף והכל!-.
  • כל יום שאתה הולך ואתה הולך וכי מאז הוא לא נותן לך כסף, אתה לא רוצה להגיד כלום בשבילו, והוא לא מעריך אותך בתור בן לוויה (אם אתה תחזוקה) או מקצועי העסק שלך ( אם אתה getaway). מקבל כי היחס הנכון נמדד אך ורק בשווי הכספי ולכן יכול להיות מסוגל להוכיח כמה אתה צריך אותך.
  • תמונה של חולה אומלל וכאשר אתה מבקש כסף, להראות את כל המראה שלך כי אתה כל כך "רע" מאוד לא ראוי של כל מתנה ובונוס במזומן, ואני אפילו לא מקווה שאדם יהיה בסדר. אבל אם פתאום ירד לרצות אותך, אתה אסיר תודה ומנשק את רגליו עד סוף ימיו.
  • להראות יחס בוז שלך לכסף. כאשר אתה שואל, קוראים כמויות נהדר להתמקד בעובדה כי כמה "דברים קטנים" אינם ראויים. במקביל, אתה לא צריך לדאוג, לעשות גברים יש כספים כאלה. שים את זה לפני העובדה, תן לזה לצאת כפי שהוא רוצה, אחרת לא היה שום דבר כדי למחוץ את הפה על אישה יפה כמו שאתה. תן לזה לחפש את התוכן או את Escfity.
  • יש להבין כי התנהגות זו תוביל באופן אוטומטי לנטישה של אדם. בנוסף, זה בדרך כלל יכול לזרוק אותך למצוא תוכן פחות mercantile או stopovers.

    אם אתה שם לב התנהגות כזו מאחוריך, גם אם זה בצורה hypertrophied כזה, זוהי התשובה לשאלה למה אדם לא נותן כסף. צריך להתנהג בדיוק את ההפך, אז יש סיכוי כי לקוח או לקוחות תשובות.

    אילו סיבות אחרות שבהן אתה יכול לקבל סירוב?

    חשוב לא רק איך הגשת בקשה לכסף. ישנן מספר סיבות אחרות למה אתה יכול לקבל סירוב מאדם:

  • אולי הבקשות שלך הפכו תכופות מדי והאדם מנסה לטפל בתיאבון שלך קצת.
  • את הסכום שאתה שואל עשוי להיות גדול מדי. החסות או הלקוח יכול להיות קשיים כלכליים זמניים או פרויקטים הפצה אחרים בתקציב שלהם.
  • אתה לא יכול להעביר לאדם כי הבקשה שלך היא לא עוד caprice, אבל הצורך האמיתי. אז הוא הגיב לקילון זה וסירב.
  • הביקוש היה מטושטש מכדי או שערות היו רזות מאוד. גברים לא אוהבים כאשר נשים הולכות כן. אם אתה רוצה משהו, אז אתה צריך לדבר בבירור ובמקרה.
  • אדם אינו חל אם ברצינות ואינו מעריך את היחסים שלך ולכן לא רואים כי היה צורך להוציא יותר ממה שהוא מתוכנן.
  • למרבה הצער, בגרסה השנייה, לשנות שום דבר לא יקרה. כאן, היציאה היא רק אחת - לחפש חסות אחרת או ללקוח נדיב יותר.

    לעתים קרובות, הסיבה שאדם לא נותן כסף טמון הנערה עצמה. צריך לעקוב אחר ההתנהגות שלך ואיך אתה שואל את חסותך או את הלקוח שלך על כל דבר.
    Просмотров: 283 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar