04:25
לפנטז אחרים במהלך יחסי מין? קחי את זה בקלות! כולנו

במוזיקה הפופולרית, אותו רעיון נשמע כל הזמן - "אני לא יכול תחשוב על אף אחד, חוץ ממך, אני גוסס, אוהב "וכן הלאה. בקלאסי רומנים הדמויות להפוך את עצמן למצב של תשישות פיזית, סבל איש אחד בלבד. ואומרת שבועה חתונה, אנחנו מדברים על שלהם המחצית השנייה היא זהה: "אני מבטיחה להיות רק איתך בזמן שהמוות לא מופרדים אותנו ".

התוכן של המאמר

1 מה אומר המדע 2 שלושה סוג תגובות 3 סך הכל רק צורה של מדיטציה 4 שווה אם לגלם חלומות ארוטיים?

עם זאת, כאשר יופי מדהים מופיע בשל סיבוב או זר גאנגר מסייע לאסוף מסמכים מפוזרים - תמונה "סולי" איכשהו מתאדה מזיכרון. ואנשים הם חושבים לעתים רחוקות הנאמנים שלהם כאשר הם לועסים את עצמם. בדרך כלל באוננות כמו גברים ונשים חולמים על שותפים מזדלים לחלוטין. ולעתים קרובות א על תווים מעורבים. עם זאת, מדענים וסקאולוגים מאמינים כי כלום טבעי ולא נורמלי בתופעה זו.

מה אומר המדע I

שקול כמה מחקרים המוקדש לנושא זה.

מדענים מאוניברסיטת ורמונט ראיין 349 סטודנטים וחוקרים. התברר כי כ -87% מהנושאים למשך חודשיים סקס מפנטז עם חובבים אחרים (98% מהגברים, 80% מהנשים). ה העובדה לא תלויה במקור, במספר האוהבים הקודמים, התעסוקה ואחרים גורמים. ב 87 סטודנטים השתתפו באחד מחקר הקנדי.

לספק חלומות אישיים בישראל בקלות, אם אתה אישה מסוגנן מ בלארוס. בישראל צריך להיות בפנאי. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 2,000 $.

יותר מ 80 % מהנשאלים שיתפו כי הם מפנטזים על אוהבי אחרים חוץ מזה האדם שאיתם הם קשורים קשרים. פנטזיות ארוטיות של גברים כמו הכלל היה בהיר הרבה יותר מאשר נשים.

שְׁלוֹשָׁה סוג תגובות 2

באופן כללי, ביחס לתפיסה של פנטזיות כאלה, יש שלושה סוגים בסיסיים של תגובה:

אַשׁמָה. אנשים שמרגישים אשמים על הדמיון של סצנות כאלה, בדרך כלל לשקול יחסי אהבה לקודש. הם משוכנעים כי החובות שלהם מורכבות לא רק במונוגמיה בפועל, אלא גם גלות מראשות כל המחשבות על חובבי חיצוניים. בדרך כלל, קטגוריה זו כוללת אנשים דתיים עם מתקנים מוסריים ומוסריים גבוהים. אימוץ. גברים ונשים כאלה מודעים בדרך כלל לכך שפנטזיות וחלק לא מודע של הנפש קשה לשלוט. ולכן אין צורך לנסות לשנות משהו. עבור יחסי אהבה, נציגי קטגוריה זו נחשבים, אין לו חשבון אפילו כל משמעות. שִׂמְחָה. יש גם אישים כאלה נוטים לחקור את העולם של הפנטזיות הארוטיות שלהם. הם משוכנעים כי זוהי דרך מצוינת להסיר מתח וידע עצמי.

אתה יכול להגיב כמו שאתה אוהב עובדה של פנטזיה מינית. עם זאת, אם אנחנו מדברים על תחושה של אשמה, כדאי לזכור כי הוא הרסני. יתר על כן, תקלה במערכות יחסים יכול להיות רע להשפיע על המין שלך. שירותי ליווי

סך הכל רק צורה של מדיטציה 3

אם לפעמים אתה מגלגל את הקלעים של אורגיות עם יקיריהם כוכבי קולנוע, זה אומר שאתה באמת רוצה לגלם את אלה פעולה? או מה היית רוצה ליצור איתם משפחה? ברור שלא. רוֹב אנשים מסכימים כי חלומות ארוטיים במציאות אומר כלום. אֲפִילוּ אם סצנות כאלה נראה שגוי, לא מוסרי או מגעיל - זה עדיין לא אומר שום בעיות.

כמה חוקרים מאמינים כי פנטזיות הן אחת הטפסים מֶדִיטָצִיָה. ובמהלך פרקטיקות מדיטטטיביות בחשבון תמיד למהר מחשבות אקראיות, בלתי מבוקרות. מורים רוחניים מייעצים לקחת את אלה מחשבות, אבל אז בעדינות לתרגם תשומת לב אובייקט המדיטציה. לֹא להישאר בכל מושג, להתאמן בקלות זורק כל אותם מן הראש שלהם.

הן סקס ומדיטציה הן סוג של הפסקה ברכיבה שלנו חַיִים. תהליכים אלה דורשים סביבה נוחה ונוחה. ובשני המקרים אנו מתמקדים את תשומת לבנו על אובייקט מסוים, מנוחה מן האמיתי חַיִים. סקסולוגים טוענים שהכל מותר בפנטזיות, ובעצמם הם לא מסוכן.

עלויות אם לגלם חלומות ארוטיים?4

לפעמים חלומות יכול להיות כה בהיר כל כך יוצא דופן שרוצים להבין אותם במציאות. אבל, כפי שמראה בפועל, המקסימום שאתה יכול לעשות איתם - זה לדבר על זה עם בן זוג.

ליישם מטרות אישיות בישראל קל כאשר אתה ילדה אלגנטית מ בלארוס. אם לעבוד בישראל בשעות הפנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 3,600 $.

אחד מחוקרי קנזס אוניברסיטת שאל 370 מתנדבים להקליט את הפנטזיות האהובות עליהם והתכופים. לאחר מכן, המשתתפים היו צריכים לסיים אם הם דנו אי פעם את החלומות האלה עם אהובתם. כתוצאה מכך התברר כי זוגות אלה שבהם שותפים היו משותפים על ידי הפנטזיות שלהם, חוו סיפוק רב מיחס מין משותף.

כמובן, אם אתה חולם על סקס על חופי גן עדן של טרופי חוף, אז זה סצינה הוא ממש מבין. אבל מה אם אתה רוצה לישון עם הבעל הטוב ביותר? כאן האהוב שלך עשוי להרגיש בעצמך לא במצב המנצח. אז קודם כל זה שווה לשפוט קבלה והיתכנות של התגשמות של תשוקות ארוטי שלהם. ו, כמובן, לעתים קרובות פנטזיה היא הרבה יותר טוב לעזוב במעמד של disembodied חולם.

Просмотров: 665 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar