01:31
חבר בפתח קייב מבולבל צעיר

לחיות בקייב ולא להשתמש בשירותים של זונות קייב - זה אומר להחמיץ כמעט כמעט הכל. בנות מטרופולין לא רק יפה, ו fidelners ענק במונחים של הקלה ללקוח. ומהו המרתק ביותר, הגיל הממוצע שלהם הוא תמיד שואף לירידה. באופן כללי, המין של קייב היה שם ויהיה לפחות טעם וארנק. אני אגיד לך סיפור אחד, איך יריתי לעצמי ילדה באינטרנט.

לשפוך תה, נותרו הבנות, וחשבתי. מציצה היא לא בגידה, המיקום אינו מבולבל, להפליא איכשהו. באופן כללי, אני כבר לא צוין, כי משכתי אותו נהדר. נערות ליווי בחיפה

עניתי לקול ליידי החזה שלי, שבו הם נשמעו לא 20 וכל 40 שנה. על השאלה שלי על ליר, הקול אמר שזה, אבל בגלל האנגינה שלו, היא יכולה רק לעבוד בתחתית, ואם אני מסכים לתשלום נוסף, היא מביאה את אחותה הצעירה, אשר מציצה לחלוטין. שאלה שכזו שאלה שהייתי מעוניינת, ואני בהחלט הסכימה.

שעה לאחר מכן שנקרא הדלת שלי. פתחתי וראיתי את לרו ואת היצור הבא, מי זה היה בערך בן ארבע-עשרה - אין חזה, התחת תחת ג'ינס צרים ניחוש, התספורת קטנה, עלה האף. בהיתי בקסם הזה, וחשדתי שאני מובא ליד הנער, ולא ילדה. קסם, ככל הנראה מתרגל למראה כזה, נאנח והוציא את הדרכון מהכיס האחורי.

סובייטי שאינם פנסים ופגמים זרקו שיקול דעת שגוי כי ליווי הוא משהו, עם חרפה, כזה, מה לדממה. רק יחידות יודעים כי לשירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

התברר כי שמו של ויורטה הוא (קסם), היא בת שמונה עשרה וזה נכון, אישה.

מזמין אותם לדירה, הצעתי להם יין, אבל הם סירבו אלכוהול והלכו למקלחת. הדלקתי פורנו וציפיתי לזונותי. הם יצאו יפה. צורות לרה הביטו בהחלט על רקע זווית וילין, באופן כללי, הנערה היתה גם יפה מאוד. מובן, אני בתחילה למד לוארו. אבל כשהייתי מוכן לסיים, מבולבל אותי איתי וחבר שלי תפס את ויולה. היא לוקחת אותו עם 2 אצבעות, היא הציצה בעיניה חבר ודחפה את הצעיר שלי בפה שלי. אני צריך לומר חבר שיש לי באופן משמעותי יותר מהממוצע, אבל בפה של ויולטה, הוא נעלם לגמרי, וכאשר הוכנסו הביצים והביצים, הייתי אפילו קצת מזועזעת, פתאום זה היה ילדה מוטנטית, אבל ויולה פשוט שנקרא "Pall". מאוחר יותר, הייתי מזועזע כי הייתי הרס משהו בגרוני, אבל לרה הרגיעה אותי, הם אומרים, הכל בסדר, הנערה לא סובלת, הניסיון גדול. הריגת איים, כפי שנראתה לי, ממש בבטן, חוזרתי שוב לרה, והשותף שלה ביקש לשבת ליד המחשב. מרוצה, עשיתי בנות תה ודיברנו. מזלג התברר, אז לרה התקשרה הגברת השנייה, באמת בן דודתה. אבל בניגוד לה, היא בלבול חדש ואינטימיות רחוקה מכל. היא מאוד מדי פעם עוזב את לרו, ורק מציצה. מאז, מאוד אוהב את הבחור שלו, אבל מין אוראלי לא רואים.אני זוכרת, הייתי משעממת מאוד, לא רציתי לעבוד, ואני חולה עם החברים שלי.

בישראל אין מקום קדומים, אם מדובר בעבודה בסוכנות ליווי. לגברים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מודעים לכך שהאסקוג פשוט מלווה את הלקוח באירוע, שומר על הראיון ואת ליווי ילדה בכיתה VIP הוא סימן של מעמד ציבורי.

עם האשה שלי, עזבתי, ולא היה לי מה לעשות. "ואם היופי של האהבה המכירה לא מתגעגעים אלי," הבזיק הרעיון המטורף בראשי. מחשבה, במנוע החיפוש היה מונע "חדש מבולבל קייב" והפניות נחלשות יותר עם שאלונים התקבלו, ולכן הבחירה סופקה.תשומת לב רצה לרה, שילוב של מחירים וצורות היה טוב, ואני הבקתי את המספר שלה. אלה הם שירותי intim אלה עם קייב מבולבל. ייחודי ולא מתון.

Просмотров: 121 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar