18:40
המסתורין של המאה: מה הם הגברות במין במהותה?

עבור אדם מודרני, סקס הוא לא פשוט תהליך של גידול ונולד בעצמך דומה, ובילוי נעים. למרות הרצון הכולל, גבירות וגברים מסתכלים על מין בדרכים שונות, ונציגי הנשים לפעמים לפעמים
קשה יותר לרצות. לא משנה מה הרגיש, כפי שכולם יודעים, אגרסיביים לא רואים את עצמם כמה גברים, לעתים קרובות הם לא חייבים להיות, ידעו דברים פשוטים במין, שאוהבים גבירותיי. אבל איך להבין מה הגברות הן בעצם?

התוכן של המאמר

1 אגדות מתמשכות על הגברת במיטה 2 מהם הגברות במין?

מוקצה אגדות על הגברת במיטה

נשים רוצה ככל האפשר ועמוק יותר. למעשה, זה בהחלט לא המקרה, רוב הגברת לא יהיה נעים, אם אדם סוף סוף לנסות לדלוף לתוך זה קרוב ככל האפשר. כמויות קטנות מאוד של נשים יש גם כל כך ארוך הנרתיק, כך שזה לא כך לדבר כדי לקבל הנאה מחבר באורך הרגיל - 14-16 ס"מ. יש צורך לשחרר את הגברות - וזה יהיה שלך. "Donzhuana" הם משתמשים באופן פעיל, כפי שכולם יודעים, לוגיקה כמעט לחצה על הגברת למיטה, לאלץ אותו למין תחת היתרון שהיא רצתה את זה, פשוט לא מודה.

הצעות ליווי בישראל שילמו לחלוטין. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים משגשגים אשר שואפים במיוחד לנצח הראשון במבט אחד בחופשה, הליכה ישירות עם יד יפה עם אישה יפה. זה להרוויח זה די די, על מנת להבטיח לחלוטין את כל מה שאתה צריך.
דירות דיסקרטיות בצפון

אם השותף מרגיש פחדן ולא נוח, סקס איתה לא יהיה מהנה עד שזה מאה אחוז להירגע. ואכן, לחץ דומה על השותף יהיה גם מהר יותר מאשר הרצון הסקסי שלה. סקס ראשון כל הזמן מלווה לבסוף בדם ובכאב בשותק. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה כי מיתוס דומה התפשט עד ימי הביניים, כאשר במהלך "הלילה הראשון" יחסי מין צריך להיות מלא בסימפטומים "Sacral" - כאב. נשמע מגוחך ומצחיק, כמו מיתוס זה. אין ספק, ראוי להזכיר כי כל גברת יש מבנה ייחודי משלה של splava בתולה, אשר, לשים את זה קצת, יכול להיות שלם לאורך כל אותנו התרגלו לאיות את חיי המין של בחורה, או ל צא כשהיא תחליט לראשונה לשבת על החרב בלי לחוויית מין. ליידי לא מחייבת אורגזמה. ליידי אורגזמה לעורר קשה יותר, אבל זה לא הופך להיות לפחות נעים ושימושי עבור מערכת השותף הרבייה. רופאים מתווכחים: אורגזמה לנשים חשוב יותר ויותר שימושי מאשר לגבר, לא.ל. זה באמת משפיע על בריאות הגינקולוגית שלה.

מה הם הגברות במין?2

עכשיו, כאשר אנשים מסוימים במבוכה דאו משלהם פשטות, כדאי לעבור לשאלה הראשית: מה הם הנשים ביותר?

כֵּנוּת. הגברות לא צריכות לשתוק על מה שהם רוצים במיטה והם רגילים רק לדבר על זה, הם לא רגילים רק לגברים ללמוד ולהתעניין בדברים דומים, בהתחשב בעצמם את "המנועים" של התהליך. על פי הסטטיסטיקה, בדיוק 70% של הגברות ישירות לאשר את הרצונות שלהם בתנוחות, סוגי מין ופטיש. אבל, בסופו של דבר, יש סוג של נשים כי הם באמת לא רגילים לתת הרצון הפנטזיות שלהם, גם אם הם. במקרה זה, יש צורך להראות כי מחשבות נלהבות הם בהחלט לא גסות, אבל רק סיבה, באופן כללי, להתקרב ולהוסיף perchnow למין היומי. אפילו הגברת הנסתרת ביותר בסופו של דבר פשוט אשמח לפתוח לפני השותף שלה. גבירותיי משאלות אהבה יותר. על פי המוסד, הסקר התברר כי רק 21% מהגברות הנשואים מרוצים ממין עם בעלה. כמה מהם פשוט התלוננו על זה מין עם בעלה נופל, אם, לשים את זה קצת, מזל, פעם בחודש. בפדרציה הרוסית, נתון זה גבוה יותר - 69% מרוצים מהמצב שלה במין, אבל זה מוסבר לא על ידי איכותו, אלא על ידי העובדה כי החברה הפטריארכלית הרוסית אין כזה סקס גדול כמו גבירות אירופיות. כמעט כל הזמן הזה כדי לדבר הוא מרוצה מין רק במהלך התפיסה בליל החתונה הראשון. ורק 6% מהנשאלים אמרו שהם רוצים פחות סקס. מספרים נמונים לעצמם. הדומיננטיות של גבר אינה ערובה למין טוב.

איסוף מקצועי רוצה לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. כולם נדיבים ועדינים. אבל זה בהחלט לא מאוחדים רגעים חיוביים בעבודה.

גבירות מודרניות הם כולם לעתים קרובות יותר לקחת תפקיד במין, להתבטא פעילים, נלהבים, כמו רבים באים לידי ביטוי, בטוחים בפעולות שלהם. ביחסי מין, סוף סוף, מגיע שוויון, ואת הרצפה היפה רק תומך במגמה זו. בואו נהיה השותף שלנו יותר יהיה - וזה עלול להתגלגל באופן בלתי צפוי מ Tikhoni לתוך tigritz אמיתי. כולם יודעים שלפי סטטיסטיקה רק 1/3 של הנשים, זה הפך, אוהב הגשת מלאה לשותף. מבצעים צעירים בני 18-24 שנים לעתים קרובות רוצה להיות בתנוחה מלמעלה (68% מהנשאלים). המרקחת העיקרית במין היא אי ודאות בעצמך. באמצע, כפי שהוטל, נשים צעירות, 41% ציינו כי כדי לשפר את המין, הם צריכים להרגיש בטוחים יותר, אשר הם הניחו את המחוון הזה מעל חיבת ההכנה. גברת בטוחה - גברת סקסית. 35% פחד, לבסוף, ביישן להפגין את גופם לא להצדיק את הרצונות של השותף. לא משנה מה זה היה מוזר, אבל פסיכולוגים נראה: זה בלתי אפשרי להיות מאה אחוז, כפי שכולם יודעים, בטוחים על עצמם במהלך יחסי מין - יש צורך לקחת את עצמנו כפי שאתה, וכן לדבר ליהנות.

אז למדנו גם מה הגברות רוצה במהותה: להיות מובן, בטוח בעצמך, וכפי שאנו מבטאים, אהובים, כי זה סקס טוב יותר מאשר רק צורך. איך זה לא היה מוזר, אבל הבנות לא צריך הצטרפות ענק, וזה לא צריך תאווה החיה - די להקשיב, זה היה אפשרי לעשות השותף שלך באמת מעולה.

Просмотров: 103 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar