04:26
צרפתית עיסוי זיון: טכנולוגיה סודית

טכניקת עיסוי "זיון צרפתי" נחשב חושני, כפי שהיינו מדברים, insiable. אין אדם סוף סוף להתנגד כאשר אישה יפה בסוף תתחיל לגעת בגופה. יש לציין סוף סוף כי אין מין במהלך הפגישה. בדיוק כמו מגע חושני, מכנסת נשימה וליטוף.

מהי הנשיקה כאן?

הכללים של מופע עיסוי ארוטי עבור החבר 'ה נאמר באופן מסורתי כי באופן כללי, אסור לגעת בעובד, עוד דף לדבר על נשיקות בספוגים. למה אז הפגישה כל כך סקרנית מוזכרת? כמעט כל הבנות הטירוניות מופרדות רק כדי ללמד את הטכניקה הזאת, מחששות להתבטא, אשר יהיה, בסופו של דבר, לגעת בשפתיים, כמו כולם אומרים, איש זר. שום דבר כזה לא הולך.

באופן טבעי, רוב העבודה, בסופו של דבר, יבוצע עם ספוגים. העיסוי נראה כמו גופו. שים לב כי לעתים קרובות אלה משחקים מותר, כפי שכולם אומרים, אוהבי אנשים. טרקליני סטטוס החליטו להציע, כמו כולם, הלקוחות ללא שינוי משהו חדש. יש לציין כי הטכניקה החדשה הומצאה, כפי שאנשים המשמשים להביע, עיסוי ארוטי.

עיסוי ארוטי "נשיקה צרפתית" הוא פופולרי לא רק באמצע נציגי הרצפה חזקים. לרוב שירות זה נשלט על ידי נשים וזוגות. מפגשים משותפים התאמנו לעתים קרובות למשפחות עירוניות. פגישות אלה מותרות לשחרר, לפתוח את הגבולות האחרונים של הנאה. נערות ליווי בתל אביב

טכניקת עיסוי ארוטית "נשיקה צרפתית"

ההמונים המנוסים, זה הפך, הם אומרים כי עבור כזה כזה, אתה יכול לקבל יותר כספים. לא טכניקות מומלצות כל הזמן יקר יותר. אבל תג המחיר הגדול הוא לא מביך מאני עיסוי ארוטי. יש לומר כי האורחים ללא שינוי יכולים לאהוב חוויות. בסיסים איכותיים... מה נדרש ...

טכניקה יפה "זיון צרפתי" נעשה על ידי קוק, רובנו חרגו, שנקבעו על ידי הכללים. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי תוכנית ההפעלה המשוערת:

  • בחר ביסודו של תלבושת מותאמת לעובד. לעתים קרובות, מנהל גם שואל מה הלקוח אוהב יותר - פשתן, שקוף פנינים או בגדים לטקס אלמנטים. לפיכך, תמונה חזותית נוצרת, אשר יהיה נעים באורח. באופן ספציפי יותר בשמלה סקסית כזו ייראה אישה מול המוסד של המוסד.
  • המופע של המקלחת הוא החלק העיקרי, כפי שרבים מאיתנו כל הזמן, לפחות מה עיסוי ארוטי. זה הכרחי כדי להדגיש את העובדה כי כל מלוכלך נשטף. אם הלקוח שילם עבור פונקציות נוספות, אישה מבלי לעזור לאחרים לשטוף אורח.
  • לינה נוחה על ספה אורח. אווירה תענוג, ריח ושילוב של בנות. עיסוי שמן בטכניקה זו מדי פעם הוחל. במידה רבה יותר, האישה גם תעבוד עם ספוגים.
  • עוזר מביא כמה אנשים חושבים על פירות מקורר. זה אומר בקרוב אישה תעבוד, בסופו של דבר, עם הגוף של הלקוח. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הם גרגרי תותים גדולים, פרוסות קיווי, מלונים. הם מגניבים מאוד.
  • עבודה מעסה כפי שהוא מתחיל עם החלק הגבוה ביותר. נשיקות לומר צוואר הרחם, אוזניים וכתפיים אורחים. ייתכן כי בתחתית, לשים אותו מעט מעט, ספוגי של עצי הם הורידו, מרתק של הפגישה הופך. גברים בשלב זה יש את החוויה של התרגשות שלא יתואר. אבל הלקוח לא מצפה תשוקה חמה משנה את הצור הבוער. ואפילו לא צריך לומר שהאישה היא בלתי מורגשת, באופן כללי, לוקח את הפה של המפרץ, ומכניס אותו מעט, מתחיל לגעת בקלילות את העור של האורח. ההשפעה מודגש מאוד. הניגוד של חום עם הקור, בסופו של דבר, עושה עסק משלה. אם אדם אומר שהוא לא אוהב את זה, עדיף להמשיך בלי מבוא של פירות מגניב וגרגרים.
  • Estzom משלים את הנוהל.
  • כזה "נשיקה צרפתית" תתמלא באורח הסלון לנצח. עיסוי חושני ארוטי ייתן, כמו כולם יודעים, רגשות בלתי נשכחים. בשל העובדה כי העובדים מנוסים ממליצים ליישם כמות עשירה של ליפסטיק לחות. אז ספוגים, לבסוף, יהיה המדרון ולגעת העור יהיה חלקלק. מטבע הדברים, שפתון אינו חייב, הוא הפך, לרוקן את גופת האורח. ייתכן כי היוצא מן הכלל, אם פטיש זה, שגורם לעונג של האורח. למעשה, הבנות של המופע חייבים להיות מוכנים כל הזמן להיות מוכן, כל כך הרבה אנשים חושבים כי האורח יבוא, כמו רבים מאיתנו כל הזמן אמרו, רצונות לא טיפוסיים.

    Просмотров: 1834 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar