22:09
איך להתנהג עם הלקוח בליווי

ליווי - עבודה ונוראה. כמעט כל הבנות משקפות על זה, אבל אף אחד לא נפתר כאילו זה היה מיוחד ללוות. חלקית בשל הזוועה של פשע, להיות מוכה או יותר נורא. אבל הם זרות ריקות, ביקורות רבות ומאמרים אומללים בעניין זה. ולמעשה, אבל יש עוד אימה: הפחד לא מתמודד. כמעט כל הבנות לא יודעים איך להתנהג עם הלקוח. מה לחכות גם לו, איך סוף סוף להגיב. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%92%d7%91%d7%a2%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%9d/

למעשה, ליווי - תקשורת נחמדה ושום דבר. כמובן, כולנו יודעים היטב שזה מה שאתה עושה עם הילד כמו שאתה רק עבור הכספים. אבל זה עדיין בסופו של דבר, לחזור על כמה, בעוד אנשים נהגו להביע, הכללים העיקריים, יתר על כן, יש אנשים בליווי.

  • דייקנות יש צורך סוף סוף להיות אחד היתרונות העיקריים שלך. מיליונרים עבור הכספים שלהם לעבוד הרבה, ולכן התוכנית שלהם צבוע לעתים קרובות בעוד כמה דקות. האחרון שלך היא הדרך בה אנו מבטאים, סיבה לא נוחה להפסקת סוכנות ליווי, כמו רבים חושבים, יחסים מסחריים איתך. אתה חייב להיות גם נייד ולהגיב על המצב בזמן. ולמעשה, אם מסיבה כלשהי, מאוחר מכל סיבה (פקקי תנועה) או פשוט הלכו לאיבוד, כך שתוכל להתקשר כל הזמן למפעיל סוכנות ליווי. הם השותפים שלך, המשימה שלהם - להביא ולעזור לך, כמו כולם יודעים, מצב קשה.
  • מרכיב חשוב של הפרופסרים - התקשורת שלך. וזה לא רק היעדר מילים טפיליות ואת היכולת לבנות מושלם משפטים. ליווי כל כך בבקשה להירגע, להעלות את מצב הרוח לעצמך. לכן, יוזמת התקשורת מחויבת לבוא אליך. אינטגט ללקוח, תן את ההתלהבות האמיתית ואת הלהבה של הערצה. כן ושאלה הלקוח רק צריך לארגן.
  • אל תתאמץ יתר על המידה. שקר ניתן לראות בקילומטר, רגשות מודחים, אינטונציה ומחוות להרוס את הזיכרון הכללי של אדם. זה נחמד בשבילך כאשר בן שיח שלך הוא reproducing? ואז לא עושים את זה. אפילו יותר טוב לדבר בכנות ישר. כמובן, זה לא אומר שאתה יכול להתנהג כמו כפר. דרכים וטקט יש צורך, אבל לא צריך להיות פישל כמו נבדק, רגשות שווא.
  • Tatto מציע את האדיבות הראשונה ואת קנאות כדי להגן על הרגשות של בן שיח. תארו לעצמכם עובדה כי הביטוי "האמת נולדה" לא כל הזמן להראות את המציאות. בסכסוך, לעתים קרובות יותר, גירוי וסכסוך נולד, אבל לא את המוטיבציה לכבד את בן השיחים. ואני אפילו לא צריך להגיד כי בזמן הנכון אתה חייב להיות מסוגל להשתיק, כך גם לגבי ההסכמים בכתובת שלך. זה אפשרי שאתה לא מבין איך סוף סוף stagger - שקט.
  • אתה לא יכול, לשים את זה מתון, מבקר. באופן כללי, שום דבר ואיך אנשים נהגו להביע אף אחד. ראשית, אתה צריך להימנע מבקרי ו regrece פעילותה, תחביבים משלו. זה לא סוד לאף אחד, בסופו של דבר לבקר את מעקב או שותף. בפרט, אסור למתוח ביקורת קרובי משפחה, הורים, חברים. יש לציין כי באופן כללי, יש צורך ליצור זיכרון של אדם מוגדר חיובי. מראה גישה חיובית לכל דבר, אבל ללא קנאות.
  • אתה צריך לזכור את זה מסמים ואלכוהול הוא גם טוב יותר להסיק. בפרט, אם אתה לא יודע איך לשתות. אף אחד לא אוהב איך אנשים משמשים להביע את הילדים של האיש חצי. לשתות - השיטה הבטוחה לצאת משוב לקוח רע. זה אפשרי כי ועל ההשפעה השלילית של הרגלי הבריאות האלה כולם אמרו לבית הספר.
  • Просмотров: 247 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar