01:31
איך לעשות את זה צעיר, יפה ועשיר בשבילך

כל אישה רוצה שהאיש שלה יהיה עם היבט אטרקטיבי: גבוה, נרחב. כך שלא היה לו גיל מוצק. ובכן, לא עניים, כמובן, כדי שיוכל להשיק ולהיכנס למסעדה, אביזר יפה לקנות, בכלל, לפנקיה נערה.

הטבע הקפיד כי האישה נועדה לבחירת הזכר האטרקטיבי ביותר. אם לפני כן היה כוח, אז בעולם שלנו, זוהי היכולת להאכיל את המשפחה ואת היופי החיצוני. אבל זה לא מספיק: נשים רבות מתלוננות על לא אלה גברים. איך לעשות את הצעירים העשירים אטרקטיבי לא נותנים לך קטע, ואתה יש תשומת לב שקועה בדיוק עם אותם נציגים של הזכר שאתה בעצמן רוצה?

קודם כל, אתה צריך להתבלט בין נציגי אחרים של הז'אנר המושלם. תחרות על צעירים צעירים עשירים. ברור כי צעירים ועשירים לא יחפשו עכברים אפורים. תן להם רמה גבוהה יותר. לכן, עליך לכבד את הבר הזה כדי להתחרות בהצלחה עם נשים אחרות ולבלוך מן הקהל:

  • צור את התמונה הייחודית שלך. אתה צריך להסתכל לפניך פעם, גבר זכר את הפגישה הזאת במשך זמן רב ורצה להמשיך בידע. תמונה כוללת: תסרוקת, בגדים, בושם.
  • לכל נערה יש את הכריזמה שלה. אתה רק צריך לחשוף את זה. אל תהססו את עצמך ואת הרגשות שלך. לא ללבוש מסכה, להיות עצמך. רק כדי שתוכל להגדיל את הכריזמטי שלך.
  • גברים אוהבים בנות מעניינות עם מי אתה לא יכול פשוט לישון, אבל גם לדבר. הרחב את האופקים שלך, לקרוא, פריקה עצמית.
  • וכמובן, אל תלך הביתה. נשים רבות לעשות טעות גדולה, מחפשים את הנסיך שלהם על סוס לבן, יושבים בדירה על הספה. הליכה, להשתתף במוזיאונים, לקולנוע, בתערוכות, בעוד, הכל במקום שבו הזדמנות לפגוש אדם נאה ועשיר לפעמים עולה. כן, כן, צעירים כאלה הולכים למוזיאון! וזה בכלל מתעניין באמנות, בנים בניגוד המעדיפים אחרי העבודה יושבים בבית מול הטלוויזיה.

    ההזדמנות שלך למצוא טיולים צעירים, יפה ועשירים עולה. לדוגמה, בטורקיה או מצרים יש הרבה תיירים רוסים, צמאים למצוא היחיד שלנו. ובסביבה לא רשמית, ההיכרות תהיה הרבה יותר קל.

    לסכם: למצוא אדם נאה, צעירים ועשירים, אתה צריך לשלב אותו. אהבה יפה יפה. כולם שמחים לראות בו נערה המקבילה למעמדן. לכן, יש לך הרבה עבודה על עצמך, אז לא רק להיות ילדה כזו, אבל גם כדי לתמוך האטרקטיביות שלך. לשפר כל הזמן, כולל אינטלקטואלית, ויהיה האיש אשר יעשה אותך מאושר. דירות דיסקרטיות במרכז

    Просмотров: 110 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar