13:13
עיסוי מפורש: כיצד להירגע הלקוח תוך 30 דקות?

הסוד של עבודה מוצלחת בסלון עיסוי ארוטי הוא גמישות מקסימלית ויכולת להסתגל לרצונות הלקוחות. כדי לעשות זאת, המעסה צריך להיות מחיר שונה כי אדם יכול להזמין תוכנית המבוססת על ההעדפות שלו וכמויות של כסף. עם זאת, יש גורם חשוב נוסף כי הם מודרכים על ידי נציגים של מין חזק, בחירת גודל עבור זמן הפנאי. אנחנו מדברים על מספר הזמן הפנוי. הפגישה הרגילה מחושבת לפחות 60 דקות וכמה תוכניות זכויות יוצרים דורשות יותר משעתיים.

לא כל הגברים יכולים להדגיש הרבה זמן הפנאי, כי אתה עדיין צריך להגיע לסלון עיסוי ואז ללכת הביתה. עם זאת, הוא אינו מבטל את נציגי מין חזק מן הרצון להירגע. עבור לקוחות אלה מועסקים יש שירות מיוחד - עיסוי Express ארוטי. מפגש זה הוא בממוצע לוקח בערך 30 דקות. במקביל, אפילו במשך זמן כה קצר, המעסה צריך להיות זמן לספק הנאה. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

מה להשתמש אקספרס עיסוי שירותי גברים

בסך הכל, בעולם הזה יש שני צדדים: טוב ורע. אז עם עיסוי ארוטי אקספרס. מצד אחד, המעסה יהיו יותר לקוחות, בעל מחיר דומה ברשימת המחירים, ומצד שני, לזכור את הזול של תוכנית כזו, הנערה תצטרך לעבוד לא עם המכסה הנעים ביותר. אקספרס עיסוי סדר לא רק אנשי עסקים שאין להם זמן לחופשה מלאה בשל תוכנית צפופה. מאז תוכנית כזו היא בדרך כלל 2 פעמים זול יותר מאשר הפגישה קלאסית, זה לעתים קרובות הזמנות ללקוחות שאינם יכולים להרשות לעצמם ההוצאות הגדולות עבור זמן הפנאי. וזה:

  • סטודנטים צעירים של בנים.
  • המנהל התיכון.
  • גברים עמוקים-פודקבלני, כל העלויות שבהן נשלטות על ידי נשים.
  • עובדים פשוטים וזוגים.
  • למרבה הצער, הם נציגים של קטגוריות אלה כי הם לעתים קרובות יותר "לקוחות בעייתיים": החליפו עם Massai, להפריע בתהליך, להתחיל לענות ולא t.ד '. בעיה זו ניתן לפתור אם אתה עובד בסלון מותרות עם שיעורי גבוה ואת המכסה המתאים.

    חוקי עיסוי ארוטי אקספרס

    לפני המעסה היא משימה קשה מאוד. אי אפשר לקחת מיד ולהמשיך לעורר את האזורים הארוגניים שיש להם זמן לספק לאורחים בסוף הזמן. אבל כמה מרכיבים של מושב סטנדרטי יצטרכו לתרום:

  • לא לעכב את השיחה עם האורח מול עיסוי, ניתן לדבר במהלך נהלי המים, אם קיים.
  • המעסה חייבת להתחקות אחר המקלחת מול הפגישה זמן רב מדי. אל תהיה מעורב בגוף של הלקוח הרע לעכב את הקדמה.
  • הכנת הגוף לעיסוי חייב להיות מופחת באופן משמעותי. מן הנשקף אינסופי עדיף לסרב. כל מניפולציה אורח צריך להיות מכוון להשגת מטרות מסוימות: חימום שרירים, סיכה עור עם שמן t. ד '. כמובן, עיסוי ארוטי הוא טקס מיוחד, אשר מטבעו אינו דורש ממהר, אבל לא במקרה של תוכנית אקספרס. להיות מעורב בתנועות חסרות משמעות.
  • כמובן, זה לא אומר כי יש צורך להתחיל מיד מושב עם תנועות גסות וחדות. אורח זה לא יאהב. אפילו במהלך התוכנית אקספרס, אל תשכח את הכללים הבסיסיים של עיסוי ארוטי. לבנות את הקצב הוא בהדרגה, אבל באותו זמן קצת יותר מהר מהרגיל.

    כמו כן ראוי לציין כי במהלך עיסוי אקספרס זה לא צריך להתנסות, עדיף לסמוך על טכנאי עבודה מובטחת לתת תענוג של גבר. Masseuse צריך לעשות מה עובד טוב מאוד. נסה ללקוחות מקלטים חדשים במהלך תוכניות הבעות - רעיון רע. אז הנערה סיכונים לא שיש זמן לסיים את הפגישה במשך 30 דקות שהוקצו. לפעול טוב יותר מאשר פעם אחת הוכחה התוכנית.

    Просмотров: 1972 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar