01:30
עבודה לנערות - צריכה: מהות ומאפיינים של המקצוע

בתחום הפנאי, יש עבודה מעניינת ומושכת מאוד לבנות. אנחנו מדברים על מארחת על הצריכה. מה זה? תרמי זה נקרא שירות בידור, אילו מועדונים, ברים וחיי לילה אחרים מציעים ללקוחות. הצריכה כרוכה בתקשורת של נערות צעירות וחמודות עם גברים, שעבורם אלה מתייחסים אליהם להתמודד עם קוקטיילים, מהמקום שבו מקבל אחוז מסוים. שלא כמו שמועות, ללא קשר עם הנטייה שירותים אינטימיים עבודה זו אין. אבל למקצוע זה אין דקויות קטנות ומאפיינים.

כיצד להבין את המונח "צריכה"

אם אתה יוצר קשר עם האינטרנט, אתה יכול לקרוא הרבה פענוח שונות של מילה זו. לפעמים הצריכה נקראת "לעורר" לאורחים לקנות משקאות אלכוהוליים. נראה שהנערה יושבת לגבר ליד שולחן ומתחילה לדחוף אותו לשלוט בקוקטייל אחד או אחר, בצבעים המתארים את הרכב ושיבח את היכולות של הברמן. מטבע הדברים, עובדים אלה דיסקים וברים לא, אחרת האורחים פשוט לא מפסיקים ללכת במפעלי בידור בגלל בנות מעצבן, ללא סוף מעמד מעקב של התפריט. נערות ליווי בחיפה

יש הסבורים כי הצריכה היא "ירי" גברים על קוקטיילים. זה לא ההגדרה הנכונה. מילה זו יש סעיף שלילי. להירגע - זה אומר לנסות לקבל את הרצוי לא בכנות. בנות אינן מבטיחות כל אורחים תמורת משקאות, ולכן אין טעות עבודה עקרונית אינה מרמזת.

אולי עבור רוסיה שירות זה בחידוש, אבל באירופה, אסיה ואמריקה, גברים דואגים באופן דאלי לצריכה ולהבין אילו נערות מעורבות במיוחד. הבקבוקים והמשקפיים שהלקוחות יכולים "ליצור תערוכה" לעובדים הם המטבע הפנימי של בתי הספר הלילה. מחווה כזו היא הפגנה של המצב הכלכלי והרצון להודות לנערה לעבודה.

בנות לעבוד בברים ומועדונים עם מטרה - לבדר לנשק גברים פנאי. עבור עבודותיהם, הלקוחות אינם משלמים כסף ומשקאות וקוקטיילים, של הערך שעובדיו בסוף הרבעון יקבלו את חלקם. ככל שהלקוח רוצה לעבור עם בחורה, יותר הוא צריך "להציג בקבוקים או משקפיים".

בעיקרו של דבר, הצריכה היא תקשורת חמודה וחברת כסף נחמדה. רק תשלום מסוים. המילה עצמה מתורגמת על ידי "צריכה", זה רק שזה לא ילדה, אבל אורח. כל מועדון או בר מבקש גברים להשתמש כמו משקאות אלכוהוליים רבים ככל האפשר. בנות משמשים כדרך להגדיל את ההכנסה.

למה העובדים האלה צריכים?

זה נראה, ועל אילו מוסדות משלמים לתקשורת עם האורחים? לא אדם לא להזמין אלכוהול כזה? את כל הפסיכולוגיה. נציגי פורטה עדיין הולכים לאן בנות רבות. ברים ציבוריים ומועדונים הם צעירים ואנשים בודדים, והרחק זוגות נשואים. גברים מגיעים עם מישהו לפגוש, לשוחח וליהנות. עבור מוסד זה לשכור צוות מיוחד כדי למשוך אורחים.

הצרכנים יוצרים מצב רוח טוב, לעזור לבר להגדיל את ההכנסות, לבלות עם אורחים, כך מי להתמיד בבית הספר הם ארוכים יותר, כתוצאה מכך, בילה יותר כסף.

אזור בילוי סבל זמן רב, אנשים כבר לא צריכים לבזבז זמן למצוא חברת נופש. בא בלילה, אדם מקבל הכל: מוזיקה טובה, מופעים שונים, אוכל טעים, אלכוהול עלית ונערות יפה יותר. ומה עוד נחוץ לאושר?

בנוסף, תהליך הצריכה קשורה קשר הדוק לאגו הגברי. כי נציגי מין חזקים מתחילים לעשות בנוכחות של נשים מקסימות? ככלל, האורח משגשג מיד ומנסה להופיע את הצד הטוב ביותר. אחת הדרכים הקלות ביותר "להבין" היא להפגין את הפירעון שלך. האיש שדיבר את ראשו מוכן לבלות לא במידה ניכרת הרבה כסף, כולל אלכוהול.

המארחים והצריכה זהים?

במובן המסורתי, המארחת היא עובד שתפקידו כוללים פגישה של אורחים, מפורקים לשולחנות הכרת מבקרים עם הכללים והמדיניות של המוסד. תקשורת היא גם חלק מהעבודה הזאת, אבל אנחנו מדברים על שיחות מדי פעם בין המקרה. שיתופי פעולה כאלה לעתים קרובות לשכור מסעדות או בתי מלון.

אם אנחנו מדברים על דיסקים וברים, אז במשימות של המארחת, בנוסף לכל התשובות האלה, תקשורת עם אורחים מאחורי השולחנות, הבריאה של אווירה רגועה וכל מיני עזרה כדי להבטיח שהאורח הוא להירגע. והזמינו כמה בקבוקים של יין טוב או שמפניה בבר. לעתים קרובות עובדים אלה נקראים גם צדדים.

יש צורך לחלק בבירור את המושגים: המארחת היא מקצוע או פנוי בממסד והצריכה היא פעולה או תהליך, לא.-. מה לעשות בחורה. מארחים הצרכנים - זוהי בחורה שעוסקת בתקשורת עם אורחים ומסייעת למוסד להגדיל את ההכנסות על מכירת קוקטיילים אלכוהוליים.

סיכום, אנו יכולים לומר כי הצריכה היא שירות חשוב עבור כל מועדון או בר או בר. עם זאת, בנות צריך להבין כי המשימה שלהם היא לבדר את האורח וליצור אותו במצב רוח טוב ולא לשחק את התפקיד של שתיית חברים להשתכר. עם גישה זו לעבודה, אתה יכול לבוא במהירות לתלות אלכוהול. באופן כללי, מקצוע זה מעניין מאוד כי זה כרוך תקשורת מתמדת עם אנשים שונים, כלומר הם לא יהיה משועמם.

Просмотров: 96 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar